پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 2763
نویسنده : MRK

 بنابر اسلایدهایی که از اینتل در فضای مجازی درز پیدا کرده است، این شرکت در حال کار بر روی ۳ خانواده مختلف از درایوهای SSD می‌باشد که برای عرضه در سه ماهه دوم سال آینده میلادی برنامه ریزی شده‌اند. برای اطلاع از مشخصات هر خانواده از درایوهای SSD جدید اینتل تا پایان با ما همراه شوید.

این سه خانواده شامل سری SSD Pro 2500 با اسم رمز Temple Star ، سری SSD DC P3500 با اسم رمز Pleasantdale و سری SSD DC P3700 با اسم رمز Fultondale می‌شوند. هر سه سری از حافظه‌های NAND با فناوری ساخت ۲۰ نانومتری بهره برده و با پنج سال گارانتی عرضه خواهند شد.

Intel-Sierra-Star-20nm-SSDs-Come-in-Q2-2013-2

.....


:: موضوعات مرتبط: سخت افزار , رم , ,
:: برچسب‌ها: SSD, اینتل, برنامه, سال آینده, عرضه, ,



اولین داریو دوگانه SSD + HDD
نوشته شده در سه شنبه 5 آذر 1392
بازدید : 2929
نویسنده : MRK

 بر هیچ کس پوشیده نیست که حافظه‌های SSD در انتقال اطلاعات، سرعت به مراتب بالاتری را نسبت به دیسک‌های سخت (HDD) ارائه می‌کنند، اما به دلیل قیمت بالای آن‌ها، کاربران ترجیح می‌دهند در کنار حافظه SSD از یک دیسک سخت با ظرفیت بالا نیز بهره ببرند. حال وسترن دیجیتال با ترکیب این دو حافظه، یک حافظه دوگانه را ایجاد کرده است.

 


:: موضوعات مرتبط: سخت افزار , رم , ,
:: برچسب‌ها: Tags: Digital , H , D , D , HDD , S , S , D , SSD , WD , Wiston , دیجیتال , رم , سخت افزار , هارد , وستون , پر سرعت ,



بازدید : 2745
نویسنده : MRK

AMD در یک کنفرانس خبری که در سن خوزه برگزار شد، APUهای فوق العاده کم مصرف خود که سال آینده وارد بازار می‌شوند را معرفی کرد. AMD با این پردازنده‌ها قصد رقابت با سری Bay Trail-T را دارد که اینتل حساب ویژه‌ای را روی آن باز کرده است.

 


:: موضوعات مرتبط: سخت افزار , سی پی یو , موبایل , اخبار و رویدادها , ,
:: برچسب‌ها: AMD , سی پی یو , CPU , سخت افزار , پردازنده , موبایل , پردازنده موبایل , Beema , Mullins , ای ام دی ,



روی تبلت گوشت خرد کنید! +عکس
نوشته شده در پنج شنبه 16 آبان 1392
بازدید : 940
نویسنده : MRK

 تخته آشپزخانه شارپ که تحت عنوان " چاپ سیک" (Chop-Syc) عرضه شده دارای قابلیت اتصال اینترنتی و سایر مقوله های تعاملی است که کاربر علاوه بر خرد کردن غذا روی آن می تواند فعالیت های دیگری را نیز انجام دهد.

 


به گزارش سخت افزارچی و به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان این تخته آشپزخانه می تواند از طریق یک ارتباط وای فای به اینترنت وصل شده و شبیه یک تبلت عمل کند. کاربر روی این تبلت می تواند غذای خود را خرد کند بدون این که نگران صدمه زدن به آن باشد چرا که جنس صفحه نمایش آن از نوع شیشه مقاوم سخت ساخته شده اما از سوی دیگر این صفحه حساس به صورت لمسی عرضه شده است.

 
چاپ سیک دارای مرورگر خاص خود است، می توان از آن به عنوان ترازو، ماشین حساب و دفترچه آشپزی استفاده کرد و با استفاده از مرورگر آن خریدهای روزانه را به صورت آنلاین انجام داد.
 
آیان تامپسون رئیس آزمایشگاه های شارپ در اروپا اظهار داشت که این تخته آشپزخانه می تواند با ارائه دستورات غذایی آنلاین مشکل جهانی چاقی را نیز حل کند.
 
عرضه این محصول توسط شرکت شارپ پرسشهای بسیاری را از سوی کاربران اینترنتی به همراه داشته است که در آن میان می توان به این مسئله مهم اشاره کرد که آیا این تخته قابل شستشو است و آیا شیشه آن به قدری مقاوم است که روی آن بتوان گوشت یخزده خرد کرد و مسئله مهم تر این که علت عرضه این محصول چیست کاربر به سادگی می تواند هنگام آشپزی تبلت خود را به آشپزخانه بیاورد و نیازی نیست که روی آن مواد غذایی را خرد کند. 


:: موضوعات مرتبط: سخت افزار , نوت بوک و تبلت و نت بوک و اولترابوک , فناوری اطلاعات , اخبار و رویدادها , ,
:: برچسب‌ها: تبات , تخته ,



بازدید : 804
نویسنده : MRK

 آرم ادعا می‌کند که پردازنده گرافیکی Mali-T760 بیش از 400 درصد از نظر مصرف انرژی نسبت به Mali-T605 بهینه شده است. در حال حاضر سیستم-روی-یک-چیپ (SoC) بیش از 50 درصد از تلفن‌های اندرویدی از گرافیک Mali بهره می‌برند. حال با معرفی این گرافیک جدید احتمالا تبلت‌های بسیاری نیز نسبت به استفاده از این گرافیک اقدام خواهند کرد. چرا که این پردازنده علاوه بر ارائه قدرت و بازده بالاتر، مصرف انرژی به مراتب پایین‌تری نیز دارد. جالب است بدانید که در حال حاضر تنها 20 درصد از پردازنده‌های استفاده شده در تبلت‌ها با گرافیک Mali یکپارچه شده‌اند.

پردازنده‌های گرافیکی میان-رده آرم شامل Mali-300, Mali-400MP و Mali-450 همگی براساس معماری Utgard این شرکت طراحی شده‌اند. اما پردازنده‌های گرافیکی قوی‌تر و رده-بالای آرم مانند Mali-T604 براساس معماری به نام Midgard طراحی شده بودند. حال آرم یک پله بالاتر رفته و پردازنده میان-رده جدید خود، Mali-T720 را براساس معماری Midgard طراحی نموده است.

Mali-T720-block-diagram


:: موضوعات مرتبط: سخت افزار , سی پی یو , ,



تکنولوژی Hi-Fi A88W 3D
نوشته شده در یک شنبه 28 مهر 1392
بازدید : 1029
نویسنده : MRK

 BIOSTAR مادریورد Hi-Fi A88W 3D را که بر پایه جدیدترین سوکت شرکت AMD یعنی +FM را منتشر کرد که سری Kaveri  , APU ها را پشتیبانی می کند.در حال حاضر می توان گفت هم +FM2 و FM2 APU بروی سوکت +FM2 کار می کند که شما چیپست های  “A88X”, “A78” ,“A55” است.ولی +FM2 APUs روی FM2 کار نخواهد کرد.البته سوکت پردازنده های این شرکت نسل قبلی خود را هم حفظ کرده و در این نسل هم پشتیبانی می شود.


:: موضوعات مرتبط: سخت افزار , مادربورد , فناوری اطلاعات , معرفی تکنولوژی ها , ,
:: برچسب‌ها: Tags: +FM2 , BIOSTAR , CPU , DirectX 11 , 1 , Hi-Fi A88W 3D , mainboard , motherboard , PCI-E 3 , 0 , Radeon , بایوستار , سی پی یو , سیستم , مادربورد , کارت گرافیک ,



تعداد صفحات : 1
صفحه قبل 1 صفحه بعد