پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 2796
نویسنده : MRK

AMD در یک کنفرانس خبری که در سن خوزه برگزار شد، APUهای فوق العاده کم مصرف خود که سال آینده وارد بازار می‌شوند را معرفی کرد. AMD با این پردازنده‌ها قصد رقابت با سری Bay Trail-T را دارد که اینتل حساب ویژه‌ای را روی آن باز کرده است.

 


:: موضوعات مرتبط: سخت افزار , سی پی یو , موبایل , اخبار و رویدادها , ,
:: برچسب‌ها: AMD , سی پی یو , CPU , سخت افزار , پردازنده , موبایل , پردازنده موبایل , Beema , Mullins , ای ام دی ,



بازدید : 830
نویسنده : MRK

 آرم ادعا می‌کند که پردازنده گرافیکی Mali-T760 بیش از 400 درصد از نظر مصرف انرژی نسبت به Mali-T605 بهینه شده است. در حال حاضر سیستم-روی-یک-چیپ (SoC) بیش از 50 درصد از تلفن‌های اندرویدی از گرافیک Mali بهره می‌برند. حال با معرفی این گرافیک جدید احتمالا تبلت‌های بسیاری نیز نسبت به استفاده از این گرافیک اقدام خواهند کرد. چرا که این پردازنده علاوه بر ارائه قدرت و بازده بالاتر، مصرف انرژی به مراتب پایین‌تری نیز دارد. جالب است بدانید که در حال حاضر تنها 20 درصد از پردازنده‌های استفاده شده در تبلت‌ها با گرافیک Mali یکپارچه شده‌اند.

پردازنده‌های گرافیکی میان-رده آرم شامل Mali-300, Mali-400MP و Mali-450 همگی براساس معماری Utgard این شرکت طراحی شده‌اند. اما پردازنده‌های گرافیکی قوی‌تر و رده-بالای آرم مانند Mali-T604 براساس معماری به نام Midgard طراحی شده بودند. حال آرم یک پله بالاتر رفته و پردازنده میان-رده جدید خود، Mali-T720 را براساس معماری Midgard طراحی نموده است.

Mali-T720-block-diagram


:: موضوعات مرتبط: سخت افزار , سی پی یو , ,



تعداد صفحات : 1
صفحه قبل 1 صفحه بعد