پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 501
نویسنده : MRK

 همه انتظار داشتیم که روز گذشته و در کنفرانس Google I/O از نسخه جدید اندروید رونمایی شود؛ اما این اتفاق رخ نداد و در عوض گوگل هسته اصلی بسیاری از سرویس‌ها و اپلیکیشن‌های خود را بروز نمود و سعی کرد با معرفی ابزارهای مختلف کار را برای توسعه دهندگان اپلیکیشن‌های اندرویدی ساده‌تر کند. اما یک گروه فعال در زمینه فناوری بلوتوث گزارش کرده‌اند که اندروید ۴٫۳ به زودی و با پشتیبانی از قابلیت بلوتوث هوشمند منتشر خواهد شد.

............

 




ااپلیکشن های گوشی های هوشمند برای نینتندو Wii U
نوشته شده در سه شنبه 24 ارديبهشت 1392
بازدید : 534
نویسنده : MRK

 به گزارش سخت افزارچی شرکت بزرگ نینتندو با تمامی تلاش ها برای اجرای بازی های تلفن های هوشمند بروی کنشول بازی Wii U به هیچ موفقیتی در این زمینه دست پیدا نکرده و تمامی طرفداران این کنسول شرکت ژاپنی این محصول را مقصر می دانند.

 

البته این شرکت در تلاش است تا به زودی این مشکل را حل کند و به کاربران این محصول این امکان را بدهد که بازی های تلفن های هوشمند را بر روی این کنسول به راحتی اجرا کنند.

با توجه به گزارشات منتشر شده توسط مجله تایمز ژاپن این شرکت با سازندگان گوشی های هوشمند به مزاکره و بررسی پرداخته تا در نسل های بعدی این کنسول بین نرم افزارها و بازی های گوشی های هوشمند سازگاری بیشتری ایجاد کند.

و این امر با توجه به گفته سازندگان نینتندو باعث افزایش سهام این شرکت در بازار و عقب نیفتادن در مقابل رقبای سرختی مثل ماکروسافت و سونی است که نسل بعدی کنسول های خود را وعرفی کردند.




بازدید : 693
نویسنده : MRK

 شرکت ایسوس به تازگی جدیدترین کارت‌گرافیک خود را که از دو پردازنده قدرتمند گرافیکی روی یک برد بهره می‌برد را به بازار ارائه کرد.


این محصول که HD۷۹۹۰ نام دارد و جدیدترین محصول ارائه‌شده در بازار برای رقابت با کارت‌گرافیک Titan شرکت nvidia است از دو پردازنده گرافیکی HD۷۹۷۰ با فناوری ساخت ۲۸ نانومتر بهره می‌برد.

 

 

به گزارش سخت افزارچی و به نقل از ایتنا این محصول قدرتمند مجهز به شش گیگابایت حافظه GDDR۵ است که به همراه دو پردازنده روی یک برد حرفه‌ای از این شرکت تعبیه شده است.


:: موضوعات مرتبط: کارت گرافیک , ,



مکمل تبلت‌ها و الترابوک‌ها عرضه شد
نوشته شده در سه شنبه 24 ارديبهشت 1392
بازدید : 473
نویسنده : MRK

 از زمانی که تبلت‌ها و نوت بوک‌های فوق باریک معروف به الترابوک‌ها به بازار آمدند با تمام ویژگی‌های کارآمد خود از یک ضعف واحد رنج می‌برند و آن عدم وجود درایو نوری می‌باشد، که البته این موضوع به ماهیت این دستگاه‌ها باز می‌گردد. 


به گزارش سخت افزارچی به نقل از ایتنا برای رفع این مشکل شرکت ASUS اقدام به عرضه یک درایو نوری اکسترنال بسیار زیبا نموده است. 
این دستگاه که SDRW-۰۸D۳S-U ZEN Drive نام دارد از یک طراحی بسیار زیبا که الهام گرفته از خانواده ZEN Design ایسوس می‌باشد، بهره می‌برد. 

 


:: برچسب‌ها: مکمل , تبلت‌ها , و , الترابوک‌ها ,



اندروید 4.3 آبنبات پاستیلی
نوشته شده در سه شنبه 24 ارديبهشت 1392
بازدید : 532
نویسنده : MRK

 

آیا اندروید 4.3 آبنبات پاستیلی به زودی عرضه خواهد شد؟ استفاده مخفیانه آن از اینترنت که بیانگر این موضوع است

با در نظر گرفتن زمان ارائه نسخه قبلی اندروید، ورود یاری تازه نفس چندان هم دور از انتظار نخواهد بود. در حالیکه به کنفرانس اختصاصی گوگل در سال 2013 نزدیک می‌شویم، احتمال عرضه نسخه‌ی جدیدی از اندروید هم رو به افزایش است. اما با بررسی برخی اطلاعات بدست آمده از منابع آماری وب سایت‌ها، می‌توان نتیجه گرفت که تا ارائه نسخه بعدی اندروید یعنی ورژن 4.3، فاصله‌ی چندانی نداریم.

 


:: برچسب‌ها: اندروید , 4 , 3 , آبنبات , پاستیلی ,



آموزش نرم افزار Power ISO (قسمت دوم)
نوشته شده در سه شنبه 24 ارديبهشت 1392
بازدید : 759
نویسنده : MRK

 

 

در راستای سلسله مقالات آموزشی در قسمت دوم آموزش نرم افزار Power ISO نوبت به رایت سی دی از روی هارد دیسک می رسه.


:: موضوعات مرتبط: آموزشی , ,
:: برچسب‌ها: Power , ISO , رایت , سی دی , ایمیچ ,



بازدید : 633
نویسنده : MRK

 حدود یک ماه دیگر نمایشگاه کامپیوتکس ۲۰۱۳ برگزار خواهد شد و مجموعه جدیدی از قطعات کامپیوتری به بازار معرفی میشوند. نسل جدید پردازنده و چیپست های اینتل از جمله این محصولات جدید هستند و حالا میدانیم کمپانی msi نیز دو مادربورد حرفه ای جدید با نام XPower و MPOwer MAX مجهز به چیپست Z87 را برای پردازنده های جدید اینتل تدارک دیده است.

به گزارش سخت افزارچی و به نقل از سخت افزار،  پیش از این تصاویری از سوکت، مدار رگولاتور و خنک کننده آن منتشر شده بود و حالا میدانیم در این سری از مادربوردها، بایوس به نسخه ClickBIOS 4 ارتقا یافته است. از تصاویر این نکته بر می آید که یک حالت ساده و سریع برای بایوس و بخش های مختلف در نظر گرفته شده و همانند خود مادربورد و جعبه آن، از رنگ های مشکلی و زرد در طراحی آن استفاده شده است.

 

z87_oc_boxes_white


:: موضوعات مرتبط: مادربورد , ,
:: برچسب‌ها: خبار فناوری , سخت افزار0 , فناوری اطلاعات , مادربورد Mainbozrd , motherboard , MSI , Z87 , ام اس ای , مادربورد ,



آموزش نرم افزار Power ISO (قسمت اول)
نوشته شده در سه شنبه 17 ارديبهشت 1392
بازدید : 962
نویسنده : MRK

 در این آموزش قصد داریم شما رو با نحوه رایت سی دی با نرم افزار Power ISO آشنا کنیم.

برای شروع نرم افزار را از اینجا دانلود کنید.

این نرم افزار شامل امکانات فوق العاده ای که از جنبه های مختلف باعث شده کاربران بسیاری جذب خودش کنه.از جمله:

1.تمامی دستگاه های سی دی اعم از CD/DVD/BD IMAGE FILES... ساپورت می کنه.

2.امکاناتی اعم از CREATE, EXTRACT, BURN, MOUNT IMAGE FILES.. داراست

3.هم برای نسخه های 32 بیتی و هم نسخه های 64 بیتی

4.تمامی ویندوز های شرکت ماکروسافت پشتیبانی می کنه حتی Windows 8

 

رمز فایل www.p30download.com

 




All-in-one که تبدیل به یک تبلت 18.4 می شود
نوشته شده در یک شنبه 1 ارديبهشت 1392
بازدید : 517
نویسنده : MRK

 All-in-one که تبدیل به یک تبلت 18.4 می شود

شرکت ایسوس با طرح های نو و مبتکرانه خود هر روز یک محصول جدید رو عرضه بازار می کنه یکی دیگه از این محصولات All-in-one که به راحتی تبدیل به یک تبلت 18.4 اینچی میشه و تکه جدا شده این محصول را می توان با یک کابل HDMI به یک مونیتور وصل کرد . یکی دیگه از برجسته ترین نکات این محصول سوییچ کردن از ویندوز 8 به اندروید نسخه ظرف ژله ای به آسانی هر چه تمام است.در ادامه با سخت افزارچی همراه باشید.
از ویژگی های خاص این محصول به نکات زیر می شه اشاره کرد که تو سایت خود ایسوس هم بهش اشاره شده:
1.استفاده از ویندوز 8 که این قابلیت رو هم داره که دیگر نسخه ها هم روش قرار بگیره.
2.سوییچ ساده به اندروید نسخه 4.1 با فشار ساده یک دکمه
3.استفاده از پردازنده های نسل سوم شرکت اینتل از سری Intel® Core™ processor
4.روی تبلت 18.4 اینچی هم از یک پردازنده 4 هسته شرکت انویدیا از سری  NVIDIA® Tegra® 3 قرار دارد که واقعا نشان از قدرت برتر این محصول
5.جداسازی مونیتور Full HD با استفاده از تکنولوژی IPS برای تنظیم زاویه دید بهتر
6.استفاده از تکنولوژی ASUS SonicMasterبرای ایجاد صدایی مطلوب در حین استفاده و لذت صدایی فراگیر
7.استفاده از تکنولوژی 10 نقطه پیکسلی برای استفاده راحتر از تاچ اسکرین این محصول که این قابلیت رو فراهم می کنه که همزمان 10 انگشت دست را شناسایی کنه
 
 
 
 
 

 


:: برچسب‌ها: all-in-one , ایسوس , تبلت , ویندوز , 8 , اندروید , 4 , 1 ,