پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
نوشته شده در دو شنبه 27 تير 1390
بازدید : 403
نویسنده : MRK

کارایی بی نظیر

کارت گرافیک GeForce GTX 590 گیگابایت با استفاده از فن آوری DirectX 11 Tessellation محیط ها و شخصیت های بازی های رایانه ای را بصورت واقعی و جزئیات بسیار بالا نمایش می دهد. با ترکیب فن آوری های DirectX 11، Cuda و PhysXR شرکت انویدیا، ضربان قلب بالا را در بازی های مورد علاقه خود تجربه کنید.

 

3D VisionTM Surround

با استفاده از فن آوری 3D Vision Surround شرکت انویدیا و بهره وری از 3 خروجی Dual Link DVI می توانید تنها با یک کارت گرافیک، بازی های رایانه ای را از طریق 3 نمایشگر با کیفیت 1080p بصورت برجسته و کاملا سه بعدی تجربه کنید.




یگابایت مادربردهای جدید سری 900 AMD را عرضه کرد
نوشته شده در دو شنبه 27 تير 1390
بازدید : 721
نویسنده : MRK


 

تایپه، تایوان، 31 می 2011 - گیگابایت، یکی از سازندگان برتر مادربرد و کارت گرافیکی، امروز آخرین سری از مادربردهای AMDخود را که از چیپ ست های سری AMD 900پشتیبانی می کند را عرضه کرد. با این کار، کاربران برای پردازنده های AMD FXکه به زودی عرضه خواهند شد آماده خواهند بود. مادربردهای سری 900 گیگابایت برای گیمرهای حرفه ای ساخته شده اند، کاربرانی که می خواهند سیستم های با حداکثر کارایی را بسازند و از قدرت پیکره بندی جدید AMDاستفاده کنند. این پیکره بندی شامل پردازنده های 8هسته ای AMD FXو همچنین سیستم های با چندین کارت کارت گرافیکی می شود. این به معنی پشتیبانی از CrossFireXشرکت AMDو SLIشرکت انویدیا برای اولین بار است.

آقای Richard Chen، نایب رییس جهانی فروش و بازاریابی گیگیابایت در این رابطه می گوید: " گیگابایت از اینکه می تواند یک سری کاملا جدید از مادربردهای با کارایی بالای AMDرا روانه بازار کند بسیار خرسند است. ما امیدواریم این خبر گیمر های حرفه ای در سراسر دنیا را خوشحال کند. وی همچنین ادامه می دهد: " ما تمام موارد لازم برای تبدیل کردن این مادربرد ها به برترین پیکره بندی مخصوص بازی های رایانه ای را رعایت کرده ایم و مواردی چون فن آوری های SLIو CrossFIreXچهارگانه را  برای اولین بار بر روی یک مادربرد AMDبا اندازه ساخت ATXقرار دهده ایم......

 





دانلود مرورگر فایر فاکس نسخه 5.0.5
نوشته شده در دو شنبه 27 تير 1390
بازدید : 482
نویسنده : MRK

برای دانلود روی عکس کلیک کرده تا فایر فاکس به طور اتوماتیک برایتان نصب شود.

حجم فایل : 7.7MB




تلفن همراه ملبس به تبلت
نوشته شده در پنج شنبه 23 تير 1390
بازدید : 430
نویسنده : MRK
تلفن همراه ملبس به تبلت




شرکت ASUS در اين چند مدت حسابي عزم خود را جزم کرده است تا در زمينه تبلت و تجهيزات همراه رقباي ديگر را چند قدمي عقب براند.

يکي از محصولات که اسوس واقعا براي اين هدف آن را طراحي و ساخته Padfone است که جاي حرف براي کسي باقي نمي‌گذارد. ظاهر تبلت، شبیه مدل Eee Pad Transformer بوده و در پشت آن، محلی برای نصب تلفن هوشمند Padfone در نظر گرفته شده است. خود تبلت دارای باتری جداگانه است که با تعبیه تلفن همراه در داخل آن فعال می‌شود.
این محصول اندرویدی شامل یک تلفن هوشمندی 4‪.‬3 اینچی است که درون یک تبلت 10‪.‬1 اینچی قرار می گیرد. تبلت به تنهایی کار نمی کند و در واقع شامل یک نمایشگر بزرگ تر به همراه باطری اضافه است. البته این شرکت اعلام کرده که طراحی و اندازه های محصول هنوز نهایی نشده و ممکن است که تغییراتی بکند. ‏
وقتی تلفن را از تبلت خارج کنید نمایشگر تبلت خاموش می شود و اگر گوشه تلفن را نگاه کنید می بینید که توسط یک اتصال HDMI و مینی یو اس بی با تبلت ارتباط برقرار می کند.
ایسوس  اطلاعات زیادی از مشخصات فنی و یا سیستم‌عامل این دستگاه فاش نکرده، اما در تصاویر منتشر شدهاز این محصول جنجالی دوربین 5 مگاپیکسلی تلفن‌همراه و خروجی تصویر HDMI تبلت دیده می‌شود. دکمه‌های جلوی تلفن همراه نیز به دکمه‌های استاندارد تلفن‌های مجهز به سیستم عامل اندروید شبیه است. در جلوی این محصول یک دوربین به منظور استفاده در ویدیو کنفرانسها و محیطهای گفت گو قرار گرفته است.

 




لپ تاپی مفهومی که با انرژی خورشید کار می کند
نوشته شده در پنج شنبه 23 تير 1390
بازدید : 459
نویسنده : MRK

LIFEBOOK Leaf یک طرح مفهومی از لپ تاپ خورشیدی فوجیتسو است که بر اساس جدید ترین فناوری های دوستدار محیط زیست ساخته شده است تا صنعت تولید لپ تاپ را در آینده متحول سازد. این دستگاه که در اصل برای مسابقه طراحی 2011 طراحی شده، با بیش از 100 طرح دیگر به رقابت خواهد پرداخت که  البته از شانس خوبی هم برای برنده شدن برخوردار است و تا اینجا در لیست برندگان احتمالی قرار دارد.
طراحان آمریکایی این لپ تاپ، LAURA Karnath و Carl Burdick، عقیده دارند که دوران استفاده از انرژی و ذخایر طبیعی به پایان خود نزدیک شده است. به علاوه این ذخایر محدود بوده و تا ابد وجود نخواهند داشت. فوجیتسو با ارایه این لپ تاپ خورشیدی تلاش می کند نشان دهد که بازار تکنولوژی به یک رویکرد ریشه ای جدید نیازمند است.

این لپ تاپ از سلول های خورشیدی، صفحه نمایش قابل انعطاف OLED و مواد بادوام پیشرفته ساخته شده است که در کنار هم یک دستگاه بسیار کارآمد را تشکیل می دهند.
وقتی نمایشگر OLED  گسترده گردد، تبدیل به یک نمایشگر بزرگتر می شود. سلولهای خورشیدی در کناره های لپ تاپ قرار می گیرند که در حالت گسترده بودن دستگاه باتری را شارژ می کنند. طراحان این دستگاه امیدواراند با پیشرفت های جدید در فناوری پردازنده ها، این امکان فراهم شود که با تولید انرژی اضافی امکان شارژ دستگاه های دیگر نیز از طریق USB فراهم شود.
این رایانه برای ارتباط با سایر دستگاه ها از ماژول  4G استفاده می کند. سه دوربین آن که در بخش فوقانی صفحه نمایش قرار گرفته اند امکان عکس برداری سه بعدی را فراهم می کنند. این دوربین ها نقش یک ورودی حرکات صورت را نیز دارند و کاربران می توانند با انجام حرکات ساده به دستگاه فرمان بدهند. همچنین یک نمایشگر OLED کوچک به قسمت خورشیدی لپ تاپ اضافه شده تا پیشرفت شارژ باتری، قدرت سیگنال 4G و یا هر اخطار یا پیغام دیگری را که هنگام شارژ باتری دریافت می شود، نشان دهد.
دیگر  ویژگی جالب این لپ تاپ لاستیکی بودن سطح داخلی آن است که هنگام بسته شدن دستگاه مانع از خراشیدگی نمایشگر می شود و سطح خارجی آن از جنس پلی کربنات است.
با وجودی که این این لپ تاپ هنوز تا رسیدن به تولید انبوه و عرضه به مشتریان راه درازی پیش رو دارد اما قطعا نشان دهنده توجه سازندگان آن نسبت به تغییر فرایند تولید لپ تاپ به شکل سازگار با محیط زیست است.




Firefox final نسخه:5
نوشته شده در سه شنبه 7 تير 1390
بازدید : 470
نویسنده : MRK

از آن جايي که کلا مرورگر نسخه چهار شرکت موزيلا حسابي به مزاج کاربران خوش آمده، اين شرکت براي اين که نگذارد کاربران عرقشان خشک شود نسخه 5 بتاي اين نرم‌افزار را ارائه کرده است.




ATi Win 7 Driver نسخه:11.5
نوشته شده در سه شنبه 7 تير 1390
بازدید : 428
نویسنده : MRK

نسخه 11.5 درايور کارت‌هاي گرافيک شرکت AMD براي ويندوز هفت نسخه 32 بيتي.

سایز 56.69 MB
دانلود ها 20
زبان انگلیسی
لیسانس آزاد
مالک AMD