پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 681
نویسنده : MRK

 در نمایشگاه امسال CeBIT 2013 که در کشور فرانسه در دو روز (4th-5th Mar) برگزار می شه سه محصول مخصوص گیمرها را MCI  نمایی کرد که عبارتند از یک مادربورد گیمینگ , یک کارت گرافیک گیمینگ , یک All-in-one گیمینگ 


:: موضوعات مرتبط: مادربورد , نوت بوک و تبلت و نت بوک و اولترابوک , ,
:: برچسب‌ها: CeBIT 2013 , فرانسه ,



ایسوس نسل بعدی PadFone را اعلام کرد
نوشته شده در یک شنبه 13 اسفند 1391
بازدید : 711
نویسنده : MRK

 ایسوس جدیدترین گوشی هوشمند خود به نام LTE را با صفحه نمایش ۵ اینج و Full HD را با یک تبلت ۱۰٫۱ اینچی ترکیب کرده تا به گوشی هوشمند خود انعطاف پذیری بیشتری بدهد.

 

منبع : سایت سخت افزارچی

بقیه در ادامه مطلب….

 
 

:: موضوعات مرتبط: نوت بوک و تبلت و نت بوک و اولترابوک , ,
:: برچسب‌ها: PadFone ,



نوشته شده در شنبه 12 اسفند 1391
بازدید : 757
نویسنده : MRK

 شرکت گیگابایت بالاخره کارت گرافیکی قدرتمند در زمینه بازی تولید کرد که از بقیه کمی پیشی گرقت.

این کارت گرافیک که GV-NTITAN-6GD-B نام داره از سری کارت گرافیک های GeForce GTX TITAN  است که دارای سی پی یو GeForce GTX TITAN GPU است . و قدرت گرفته از NVIDIA GeForce GTX TITAN GPU و از نوع GDDR5 که دارای 6GB حافظه است که با رابط حافظه 384 بیتی و از پورت های  DVI-I/ DVI-D / HDMI / DisplayPort پشتیبانی می کنه و روی فرکانس 827 در حالت پایه ای کار می کنه. البته شاید تنها نقطه ضعفش استفاده بالای برق که حتما سیستم شما باید پاور با قدرت بالای 600W را پشتبانی بکنه.

بقیه در ادامه مطلب....


:: موضوعات مرتبط: کارت گرافیک , ,