پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
تکنولوژی Hi-Fi A88W 3D
نوشته شده در یک شنبه 28 مهر 1392
بازدید : 1054
نویسنده : MRK

 BIOSTAR مادریورد Hi-Fi A88W 3D را که بر پایه جدیدترین سوکت شرکت AMD یعنی +FM را منتشر کرد که سری Kaveri  , APU ها را پشتیبانی می کند.در حال حاضر می توان گفت هم +FM2 و FM2 APU بروی سوکت +FM2 کار می کند که شما چیپست های  “A88X”, “A78” ,“A55” است.ولی +FM2 APUs روی FM2 کار نخواهد کرد.البته سوکت پردازنده های این شرکت نسل قبلی خود را هم حفظ کرده و در این نسل هم پشتیبانی می شود.


:: موضوعات مرتبط: سخت افزار , مادربورد , فناوری اطلاعات , معرفی تکنولوژی ها , ,
:: برچسب‌ها: Tags: +FM2 , BIOSTAR , CPU , DirectX 11 , 1 , Hi-Fi A88W 3D , mainboard , motherboard , PCI-E 3 , 0 , Radeon , بایوستار , سی پی یو , سیستم , مادربورد , کارت گرافیک ,



نگاه Levono به بازار کامپیوترهای هیبریدی
نوشته شده در دو شنبه 18 شهريور 1392
بازدید : 575
نویسنده : MRK

 به گفته Lenovo این شرکت به رشد کامپیوترهای هیبریدی در بازار بسیار امیدوار است و امیدوار است در این ضمینه بتواند توجه مصرف کنندگان را به خودش جلب کند.

برای این منظور Lenovo در نمایشگاه سالانه IFA از طیف وسیعی از کامپیوترها جدید پرده برداری کرد تا خریدارانی قادر به استفاده از این دستگاه ها در محل های همچون ادارات , هتل ها یا در رختخواب و آشپزخانه باشند .به گفته لانسی مدیر بخش اروپا و خاورمیانه به خبرنگاران ابراز خرسندی کرد که به توانند در این بازار رشد خوبی را داشته باشن.

 


:: موضوعات مرتبط: مادربورد , ,
:: برچسب‌ها: Flex , Lenovo's new Yoga 2 Pro , S , s5000 , Thinkpad Yoga , تبلت , نمایشگاه IFA , گوشی هوشمند ,



مادربوردهای شرکت ECS مبتنی بر نسل 8 چیپهای اینتل
نوشته شده در پنج شنبه 7 شهريور 1392
بازدید : 538
نویسنده : MRK

 مادربوردهای شرکت ECS مبتنی بر نسل 8 چیپهای اینتل، رسما آغاز به کار کرد.

شرکت ECS، اولین مادربوردهای مبتنی بر سری 8 چیپهای اینتل، با قابلیت پشتیبانی از چیپهای جدید نسل چهارم خانواده Core (با کد Haswell) ، برای مادربوردهای رومیزی خانواده های Pro، Deluxe و Essentials را معرفی کرد.

بقیه در ادامه مطلب....


:: موضوعات مرتبط: مادربورد , ,
:: برچسب‌ها: سری Deluxe, سری Essential, سری Pro, مادربوردهای شرکت ECS ,



کارت گرافیک GV-N780WF3-3GD
نوشته شده در پنج شنبه 3 مرداد 1392
بازدید : 590
نویسنده : MRK

باز هم گیگابایت یک کارت گرافیک گیمینگ را برای بازی خورها معرفی کرد.این کارت گرافیک که از NVIDIA GeForce GTX 780 GPU قدرت گرفته دارای 3 گیگ حافظه GDDR3 است که از رابطه Bit-342 استفاده می کند.

 

این کارت گرافیک توانایی پشتیبانی از 4 مونیتور را به طور هم زمان و توسط سیستم خنک کننده NEW WINDFORCE 3X توانایی بسیار بالایی در خنک کردن GPU دارد که در نوع خودش کارایی خوبی را نشان می دهد.

 

یکی دیگه از مزیت های این کارت رابطه گرافیکی این کارت که OC GURU ll باعث می شه به راحتی GPU اورکلاک کرد و یا سرعت فن ها را تنظیم کرد و یک مزیت مهم دیگه آپدیت راحت درایور کارت گرافیک است.


:: موضوعات مرتبط: مادربورد , ,
:: برچسب‌ها: کارت گرافیک GV-N780WF3-3GD ,



بازدید : 638
نویسنده : MRK

 حدود یک ماه دیگر نمایشگاه کامپیوتکس ۲۰۱۳ برگزار خواهد شد و مجموعه جدیدی از قطعات کامپیوتری به بازار معرفی میشوند. نسل جدید پردازنده و چیپست های اینتل از جمله این محصولات جدید هستند و حالا میدانیم کمپانی msi نیز دو مادربورد حرفه ای جدید با نام XPower و MPOwer MAX مجهز به چیپست Z87 را برای پردازنده های جدید اینتل تدارک دیده است.

به گزارش سخت افزارچی و به نقل از سخت افزار،  پیش از این تصاویری از سوکت، مدار رگولاتور و خنک کننده آن منتشر شده بود و حالا میدانیم در این سری از مادربوردها، بایوس به نسخه ClickBIOS 4 ارتقا یافته است. از تصاویر این نکته بر می آید که یک حالت ساده و سریع برای بایوس و بخش های مختلف در نظر گرفته شده و همانند خود مادربورد و جعبه آن، از رنگ های مشکلی و زرد در طراحی آن استفاده شده است.

 

z87_oc_boxes_white


:: موضوعات مرتبط: مادربورد , ,
:: برچسب‌ها: خبار فناوری , سخت افزار0 , فناوری اطلاعات , مادربورد Mainbozrd , motherboard , MSI , Z87 , ام اس ای , مادربورد ,



بازدید : 691
نویسنده : MRK

 در نمایشگاه امسال CeBIT 2013 که در کشور فرانسه در دو روز (4th-5th Mar) برگزار می شه سه محصول مخصوص گیمرها را MCI  نمایی کرد که عبارتند از یک مادربورد گیمینگ , یک کارت گرافیک گیمینگ , یک All-in-one گیمینگ 


:: موضوعات مرتبط: مادربورد , نوت بوک و تبلت و نت بوک و اولترابوک , ,
:: برچسب‌ها: CeBIT 2013 , فرانسه ,



نوشته شده در سه شنبه 22 فروردين 1391
بازدید : 821
نویسنده : MRK

جدیدترین مادربورد شرکت گیگابایت با نام GA-X79-UD7 و سوکت Intel Socket 2011 است.


:: موضوعات مرتبط: مادربورد , ,
:: برچسب‌ها: مادربورد , motherboard , مین بورد , mainboard ,



کارت گرافیک VA6875NPG2
نوشته شده در چهار شنبه 10 فروردين 1390
بازدید : 988
نویسنده : MRK

خب پس از معرفی یه مادربورد از این شرکت یه کارت گرافیکی براتون معرفی میکنم که DDR5 بوده و سرعت بالایی در هنگام بازی برای گیمرهای حرفه ای ایجاد می کنه.نام این کارت گرافیک VA6875NPG2 واز سری کارت های

GPU:ATI Radeon 6870بوده.

این کارت گرافیک ویندوز 7 و ویستا ساپورت کرده و علاوه بر درگاه های استاندارد درگاه HDMI را نیز دارد.درگاه خروجی تصویر نیز دارد.


علاوه بر این امکانات از یه هسته گرافیگی نیز برخوردار است.


:: موضوعات مرتبط: , ,
:: برچسب‌ها: کارت گرافیک , VA6875NPG2 , ,



مادربورد TPower X58A
نوشته شده در چهار شنبه 10 فروردين 1390
بازدید : 1007
نویسنده : MRK

امروز به بررسی یه مادربوردی می پردازیم که شاید خیلی ها اسم شرکتش هم رو نشنیده باشن ولی یه مادربورد فوق العاده ای داره که امروز به یه سری از مشخصاتش می پردازیم.

اسم این مادربورد TPower X58Aاست که از سوکت X58 اینتل استفاده می کند.

برای کسب اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب بروید....


:: موضوعات مرتبط: , ,
:: برچسب‌ها: مادربورد TPower X58A , مادربورد , TPower , X58A ,



Dell Inspiration Duo ماه فوریه در بازار
نوشته شده در جمعه 15 بهمن 1389
بازدید : 962
نویسنده : MRK

یکی از جدیدترین محصولات شرکت Dell با نام Dell Inspiration Duo که مدت زیادی بر سر آن بحث شده‌بود در حقیقت ترکیبی از نت‌بوک و تبلت است،که پس از مدتها انتظار، با همکاری اپراتور انگلیسی Three در ماه فوریه ۲۰۱۱ وارد بازار خواهد شد.

http://images.brisbanetimes.com.au/2011/01/03/2116954/lead_Dell-Inspiron-Duo-420x0.jpg

صفحه نمایش این نت‌بوک بسیار جالب با وضوح ۱۳۶۶x ۷۶۸ ، با چرخش کامل ۳۶۰ درجه‌ای، یک تبلت یا رایانه‌لوحی را در اختیار شما قرار می‌دهد. گرچه این محصول، سبکی رایانه‌های لوحی را ندارد اما شاید هدف از این نوع طراحی، پایان دادن به تصمیم گیری کسانی است که بر سر انتخاب نت‌بوک و تبلت هنوز دودل هستند.

این محصول نت‌بوک-تبلت، با همکاری اپراتور انگلیسی Three در ماه فوریه وارد بازار خواهد شد. پردازندۀ اینتل دو هسته‌ای ۱.۵ گیگاهرتز Atom N۵۵۰ به همراه 2گیگابایت رم و دیسک سخت ۳۲۰گیگابایتی به همراه سیستم عامل ویندوز ۷ از ویژگی‌های مهم Inspiration Duo می‌باشند.

صفحه نمایش ۱۰.۱ اینچی مجهز به فناوری تمام لمسی، که با چرخش ۳۶۰ درجه‌ای خود به سمت بالا، این نت بوک را به یک تبلت تبدیل می‌کند مهم‌ترین ویژگی طراحی محصول جدید Dell محسوب می‌شود. اپراتور انگلیسی Three، پشتیبانی از شبکۀ مخابراتی ۳G را برای خریدار این محصول فراهم خواهد کرد تا او را از امکانات این شبکه بهره‌مند نماید.

هنوز درباره قیمت نهایی Inspiration Duo اظهار نظر رسمی نشده است اما به نظر می رسد در بازار داغ و رقابتی تبلت‌ها، قیمت نهایی آن کمتر ۶۰۰ دلار باشد.


:: موضوعات مرتبط: , ,
:: برچسب‌ها: Dell Inspiration Duo , ماه فوریه در بازار , dell , DELL ,



تعداد صفحات : 3
صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد