پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 2800
نویسنده : MRK

 بنابر اسلایدهایی که از اینتل در فضای مجازی درز پیدا کرده است، این شرکت در حال کار بر روی ۳ خانواده مختلف از درایوهای SSD می‌باشد که برای عرضه در سه ماهه دوم سال آینده میلادی برنامه ریزی شده‌اند. برای اطلاع از مشخصات هر خانواده از درایوهای SSD جدید اینتل تا پایان با ما همراه شوید.

این سه خانواده شامل سری SSD Pro 2500 با اسم رمز Temple Star ، سری SSD DC P3500 با اسم رمز Pleasantdale و سری SSD DC P3700 با اسم رمز Fultondale می‌شوند. هر سه سری از حافظه‌های NAND با فناوری ساخت ۲۰ نانومتری بهره برده و با پنج سال گارانتی عرضه خواهند شد.

Intel-Sierra-Star-20nm-SSDs-Come-in-Q2-2013-2

.....


:: موضوعات مرتبط: سخت افزار , رم , ,
:: برچسب‌ها: SSD, اینتل, برنامه, سال آینده, عرضه, ,



اولین داریو دوگانه SSD + HDD
نوشته شده در سه شنبه 5 آذر 1392
بازدید : 2969
نویسنده : MRK

 بر هیچ کس پوشیده نیست که حافظه‌های SSD در انتقال اطلاعات، سرعت به مراتب بالاتری را نسبت به دیسک‌های سخت (HDD) ارائه می‌کنند، اما به دلیل قیمت بالای آن‌ها، کاربران ترجیح می‌دهند در کنار حافظه SSD از یک دیسک سخت با ظرفیت بالا نیز بهره ببرند. حال وسترن دیجیتال با ترکیب این دو حافظه، یک حافظه دوگانه را ایجاد کرده است.

 


:: موضوعات مرتبط: سخت افزار , رم , ,
:: برچسب‌ها: Tags: Digital , H , D , D , HDD , S , S , D , SSD , WD , Wiston , دیجیتال , رم , سخت افزار , هارد , وستون , پر سرعت ,



تعداد صفحات : 1
صفحه قبل 1 صفحه بعد