پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
تکنولوژی مدرن MSI
نوشته شده در یک شنبه 26 دی 1389
بازدید : 904
نویسنده : MRK

اگه همه کامپیوتر در یکجا می خوایین بفرمایید...

این فوق العاده نیست.

قطعاتش شامل یک کارت گرافیک فوق العاده سری ATI HD 5730 DDR3 1G واز کیفیت فوق العاده ای برخوردار همچنین یک هارد 1000گیگابایتی (1 ترا بایتی) داره و موس و کیبرد وایارلس هم داره.

حتی داره بودن صفحه تمام لمسی برای راحتی

 ارتباط خوبی هم با بلند گوها  داره

برای جزییات بیشتر به ادامه مطلب بروید....

 




عکسهایی از جدیدترین پاور XFX
نوشته شده در سه شنبه 24 دی 1389
بازدید : 1030
نویسنده : MRK

بقیه در ادامه مطلب....


:: برچسب‌ها: XFX , power , black ,



کارت های سری HD 6900
نوشته شده در سه شنبه 24 دی 1389
بازدید : 919
نویسنده : MRK

پس از عرضه کارت های GTX 570 و GTX 580، شرکت انویدیا بازار کارت های گرافیکی رده بالا را در اختیار گرفته است و همگان منتظر محصولات سری HD 6900 شرکت AMD بودند. شرکت گیگابایت، یکی از برترین سازندگان مادربرد و کارت های گرافیکی، بلافاصه دو محصول بر اساس دو معماری پردازنده گرافیکی 6970 و 6950 شرکت AMD تولید و روانه باراز کرده است.

کارت های گرافیکی GV-R697D5-2GD-B و GV-R695D5-2GD-B گیگابایت می توانند با استفاده از فن آوری پیشرفته حافظه GDDR5 کارایی و فریم در ثانیه بی نظیری را در جدیدترین بازی های DirectX 11 ارائه کنند. در ضمن، این دو کارت گرافیکی از ویژگی ها و قابلیت های جدیدی نظیر فن آوری AMD Eyefinity، فن آوری AMD PowerTune، فن آوری(Accelerated Parallel Processing (APP و AMD HD3D بهره می برند.
با کمک فن آوری APP (پردازش موازی سریع)، کاربران می توانند از قدرت پردازش موازی پردازنده گرافیکی برای تسریع فیزیک، هوش مصنوعی و محاسبات مربوط به ray tracing استفاده کنند. با این فن آوری، علاوه بر سریع تر شدن فرآیند کدگشایی فایل های تصویری مثل DivX، کارایی در نرم افزار هایی مثل:
 Internet Explorer 9، Mozilla Firefox 4 و Microsoft Office 2010 نیز بالا تر می رود. کارت های گرافیکی GV-R697D5-2GD-B و GV-R695D5-2GD-B با داشتن 2 گیگابایت رم از بهترین گزینه ها برای بازی های رایانه ای هستند، و همچنین با پشتیبانی از
HDMI 1.4a و Blu-ray سه بعدی، توانایی پخش فایل های تصویری HD را نیز دارند


:: برچسب‌ها: HD 6900 ,



بازدید : 909
نویسنده : MRK

 

سئول، کره، 23 دسامبر 2010- شرکت Samsung Electornics امروز اعلام کرد که فروش تلفن‌همراه Samsung Star از 30 میلیون عدد گذشته است. تلفن‌همراه(Star(S5230 که در ماه می 2009 معرفی شد، سریع‌تر از هر گوشی سامسونگ دیگر توانسته این رکورد را به ثبت برساند.


تلفن‌همراه Star از همان ابتدای عرضه با استقبال خوبی روبرو شد و توانست بعد از تنها شش ماه رکورد 10 میلیون و پس از یک سال رکورد 20 میلیون فروش را پشت سر بگذارد. این تلفن‌همراه اولین بار در اروپا معرفی شد و تاکنون 15 میلیون عدد از آن در این قاره به فروش رسیده است. همچنین موفقیت‌های مشابه در فروش بالا در آمریکای لاتین (پنج میلیون عدد)، روسیه (سه میلیون عدد) و چین (یک میلیون عدد) نیز دیده می‌شود. در ضمن Samsung Star موفق شده تا در رده پرفروش‌ترین تلفن همراه آلمان و لهستان قرار گیرد.
Star دومین تلفن‌همراه سامسونگ است که توانسته پس از Samsung E250 به رقم فروش 30 میلیون دستگاه برسد. البته مدت زمان دستیابی به این رکورد برای Star نصف زمانی است که در آن E250 به این رکورد دست پیدا کرد که این عامل نشان‌دهنده میزان رشد بالا و تحولات اخیر در صنعت تلفن همراه است....



:: برچسب‌ها: Samsung Star ,



بازدید : 890
نویسنده : MRK

7 دي، تهران- نوكيا امروز از راه اندازي سرويسي جديد براي مصرف كنندگان ايراني خبر داد كه به آن ها اين امكان را مي دهد به صورت آنلاين اصالت ضمانت گوشي هاي خود را بررسي كنند.


نوكيا با معرفي اين سيستم آنلاين، بررسي ضمانت نامه گوشي هاي خود را به شيوه اي ديگر نيز امكان پذير ساخت. اين سرويس با هدف ارائه اطلاعاتي مفيد و آنلاين در زمينه ضمانت نامه، در كنار ساير خدمات مشابه پس از فروش نوكيا در جهت افزايش هر چه بيشتر رضايت مصرف كنندگان در ايران راه اندازي شده است.
 
 هومن معصومي راد، مدیر خدمات پس از فروش نوکیا در ایران، در این خصوص گفت: ما امروز خوشحاليم كه سرويس ديگري را در زمينه بررسي اصالت ضمانت نامه گوشي هاي نوكيا براي مصرف كنندگان ايراني معرفي مي كنيم. با استفاده از سرويس بررسي آنلاين ضمانت نامه مي توان ضمن آگاهي از اعتبار يا عدم اعتبار ضمانت نامه گوشي، به مدت زمان باقي مانده از آن نيز دسترسي داشت. او افزود: پس از راه اندازي موفق مرکز تلفن پاسخ گوی فارسی و همچنين سرويس پيام كوتاه تشخيص اصالت گوشي، اين گام ديگريست كه نوكيا در جهت افزایش هرچه بیشتر آگاهی عمومی نسبت به گارانتی کشوری، به عنوان تنها گارانتی معتبر نوکیا در ایران، برمي دارد."

كاربران مي توانند به منظور استفاده از اين سرويس به آدرس http://www.farsi.nokia.com/warrantycheck مراجعه كرده و با وارد كردن شماره سريال گوشي خود در قسمت مربوطه از جزئيات ضمانت نامه آن آگاهي يابند. ضمناً آن ها از اين طريق مي توانند از موارد مختلف پوشش دهی ضمانت نامه و همچنين جزئيات مربوط به تعمير گوشي هاي خود در مراكز مجاز خدمات پس از فروش نوكيا نيز مطلع شوند.

درباره نوکیا
در نوکیا ما متعهدیم که افراد را با یکدیگر مرتبط سازیم. ما تکنولوژی های پیشرفته را در جهت ارائه خدماتی مناسب با سلایق متفاوت در خدمت گرفته ایم تا افراد را قادر به برقراری ارتباطی نزدیک و مداوم با آنچه نماییم که برایشان مهم است. هر روز بیش از 1.3 میلیارد نفر به وسیله گوشی های نوکیا با یکدیگر ارتباط برقرار می کنند- از گوشی های ساده و تا گوشی های هوشمند و موبایل کامپیوترها با قابلیت های بالا. امروزه نوکیا با فراهم آوردن خدماتی خلاقانه از طریق (

www.ovi.com) برروی گوشی هایش، کاربران را مجهز به انواع موسیقی، نقشه، نرم افزارها، ایمیل و سایر مواردی از این قبیل نموده است. به علاوه، نوکیا نقشه دیجیتالی کامل و همچنین سرویس جهت یابی در کنار تجهیزات، راه حل ها و سرویس ها برای شبکه های ارتباطی در سراسر جهان فراهم آورده است.





بازدید : 951
نویسنده : MRK

اخیرا شرکت های مختلفی وارد رقابت لوازم جانبی مخصوص بازی های رایانه ای شده اند، و حتی شرکت هایی مثل Razer تنها محصولات مخصوص این بازار را تولید می کند. شرکت لاجیتک سال ها است که در این رده محصولاتی درجه یک تولید کرده است و به عنوان یکی از برترین تولید کنندگان لوازم جانبی شناخته می شود.


 

 
 

 

 
 

جدیدترین موس سری Gaming لاجیتک طراحی آشنایی دارد، هر چند که ویژگی منحصر به فرد آن قابلیت استفاده از این موس به صورت بی سیم است. لوازم جانبی بی سیم هیچ گاه در بین گیمرها محبوب نبوده اند، زیرا هیچ گاه دقت و اطمینان موس های سیم دار را نداشته اند. به همین دلیل شرکت لاجیتک برای موس جدید خود، G700، قابلیت تعویض بین حالت بی سیم و با سیم را قرار داده است. درگاه سیم در قسمت جلویی و در زیر دکمه های اصلی موس به خوبی پنهان شده است . به دلیل وجود باتری قابل شارژ در این مدل، G700 کمی از دیگر موس ها سنگین تر است، و به همین دلیل کمی قسمت مرکزی آن نیز برجسته تر است. یکی از قابلیت هایی که جدیدا به عضوی ثابت در تمام موس های گیمینگ تبدیل شده است تغییر دقت یا همان DPI در هر لحظه و بدون نیاز به مراجعه به نرم افزار است. برای G700 می توان سه پروفایل تنظیم کرد، تا علاوه بر حساسیت، 13 دکمه این موس را نیز تنظیم کرد. مکان قرارگیری این دکمه ها به نحوه ای است که برای کار عادی مزاحمت ایجاد نکنند، در حالی که به راحتی قابل دسترسی هستند



:: برچسب‌ها: موس گیمینگ ,



شبکه خانگی را خودتان بسازید
نوشته شده در سه شنبه 24 دی 1389
بازدید : 1086
نویسنده : MRK

پیشرفت در عرصه فناوری دیجیتال و فناوری چند رسانه ای ، کاربران خانگی را نیز به ایجاد شبکه پر سرعت خانگی برای ارتباط دستگاه هایی نظیر تلویزیون دیجیتال با کیفیت HD ، کنسول بازی ، کامپیوتر و ... واداشته است و از انجایی که پهنای باند شبکه های بی سیم جوابگوی تمامی نیازهای یک کاربر خانگی نیست پس گزینه ای به جز ایجاد یک شبکه سیمی معمولی برای کاربر باقی نمی ماند.

حتما" شما نیز از دردسرهای راه اندازی شبکه سیمی نظیر کابل کشی ، سوراخ کردن و گذراندن سیم از میان اتاق ها آن هم در محیط خانه آگاهید.

کمپانی وسترن دیجیتال به تازگی محصولی را به بازار ارائه کرده است تا کاربران بدون نیاز به سیم کشی و تنها با استفاده از پریز برق از سیم کشی درون دیوار به عنوان کابل شبکه استفاده کرده و یک شبکه خانگی پر سرعت را درون خانه خود راه اندازی کنند.

این محصول جدید WD Livewire نام گذاری شده است که می تواند تعداد 7 دستگاه را به طور همزمان با نرخ انتقال اطلاعات 200 مگابیت در ثانیه به یکدیگر و یا به شبکه اینترنت متصل سازد.این محصول دارای دو مبدل شبکه 8 پورت است که با اتصال به پریز برق محل های مورد نظر کاربر ، داده های دیجیتال را به صورت بسیار ایمن و با کدگذاری 128 بیتی ، انتقال می دهد.

طرزکار بسیار آسان این دستگاه و تکمیل قابلیت های دیگر محصولات تحت شبکه کمپانی Western digital از مزیت های اصلی این محصول است.

منبع " سازگار


:: برچسب‌ها: شبکه ,



Leadtek Winfast GTX295 دو کارت در یک کارت
نوشته شده در سه شنبه 24 دی 1389
بازدید : 958
نویسنده : MRK

اندکی پس از معرفی پردازنده گرافیکی Geforce GTX295 شرکت لیدتک جدیدترین محصول خود را بر پایه این پردازنده پرافیک به بازار معرفی کرد. کارت گرافیکی Winfast GTX295 یکی دیگر از کارت هایی است که از دو پردازنده گرافیکی در ساختار خود استفاده می کند. به نظر می رسد سیاستی که مدتی پیش بازار پردازنده های مرکزی را متحول کرد، اندک اندک به دنیای کارت های گرافیکی نیز راه میابد. پردازش موازی از مدت ها قبل همواره مورد توجه بوده است و سال هاست که در سرویس دهنده های بزرگ و فضای تجاری مورد استفاده قرار می گیرد. اما استفاده از این معماری در بازار کارت های گرافیک دارای طول عمر زیادی نیست. اولین شرکتی که از چندین پردازنده های گرافیکی در ساختار کارت های گرافیک عمومی خود استفاده کرد، شرکت 3DFx بود که با عرضه پردازنده های گرافیکی سری Voodoo2 این تکنولوژی را معرفی کرد. تکنولوژی که در این خانواده از کارت های گرافیکی مورد استفاده قرار گرفته بود بعدها و پس از ادغام این شرکت با شرکت Nvidia، برای طراحی تکنولوژی SLI مورد استفاده قرار گرفت. البته شرکت ATI نیز تجربه هایی را در این زمینه داشته است، کارت Rage Furry Maxx اولین کارت گرافیکی این شرکت است که در ساختار خود از دو پردازنده گرافیکی Rage 128 Pro استفاده می کرد. در حال حاظر ATI نیز تکنولوژی CrossFire(X) را برای پشتیبانی از چندین پردازنده یا کارت گرافیکی در کنار هم مورد استفاده قرار می دهد. کارت گرافیکی Radeon 4870 X2 آخرین محصول این شرکت با استفاده از دو پردازنده گرافیک است.

اما کارت جدید شرکت لید تک، دارای ساختاری شبیه به دیگر کارت های با دو پردازنده گرافیک این شرکت است. برخلاف ATI که هر دو پردازنده گرافیک را بر روی یک PCB و در کنار هم نصب کرده است، این کارت گرافیک از دو PCB جداگانه استفاده می کند که هر یک شامل یک پردازنده گرافیک Geforce GTX295 به همراه 896 مگابایت حافظه GDDR3 با پهنای باند 448 بیت است. از نظر مشخصات فنی، پردازنده گرافیکی Geforce GTX295 محصولی است بین GTX280 و GTX260. از نظر فرکانس کاری، پهنای باند و میزان حافظه این پردازنده دقیقا مشابه GTX260 است در حالی که از نظر تعداد پردازنده های جریانی مشابه GTX260 می باشد. البته این مساله که Nvidia بر روی کارت های گرافیکی دو هسته ای خود از انواع تعدیل شده پردازنده های گرافیک استفاده کند، به هیچ وجه مساله جدیدی نیست و قبلا نیز بر روی سایر کارت های گرافیکی این خانواده شاهد استفاده شیوه مشابهی بوده ایم. یکی از دلایلی که می توان برای این کار متصور شد، کاهش مصرف توان و حرارت تولیدی این کارت های گرافیک است. زیرا با استفاده از دو پردازنده گرافیکی مجزا قاعدتا مصرف توان و حرارت تولیدی نیز حدود دوبرابر خواهد شد. البته این بار Nvidia تصمیم گرفته است تا تمامی امکانات پردازنده سطح بالای GTX280 را تعدیل نکند. دو PCB مورد استفاده بر روی این کارت با استفاده از یک رابط SLI از داخل به یکدیگر متصل شده اند. همین مساله امکان استفاده از بیش از دوکارت GTX295 را به همراه یکدیگر غیر ممکن می کند. یعنی در نهایت شما می توانید دو کارت یا چهار پردازنده گرافیک را در کنار هم مورد استفاده قرار دهید.

البته ما هنوز درباره مشخصات کلی کارت حرفی نزده ایم. هرچه تا کنون گفته شده صرفا درباره پردازنده های گرافیک بوده است. اما قدرت این کارت زمانی بهتر مشخص می شود که تمامی مشخصات پردازنده های گرافیک را دوبرابر کنید. تعداد پردازنده های جریانی در کارت گرافیک Winfast GTX295 برابر با 480 عدد است که دقیقا دوبرابر پردازنده گرافیکی GTX280 می باشد. از سوی دیگر مجموع حافظه در دسترس اسن کارت گرافیک نیز به 1792 مگابایت بالغ می شود. میزان حافظه در دسترس که دارای مجمع پهنای باند 896 بیت است دقیقا دوبرابر GTX260 است. به غیر از فرکانس های کاری که کاملا معادل فرکانس کاری GTX260 هستند، سایر مشخصات را می توانید با دو برابر کردن مقادیر مشابه در کارت های گرافیکی ذکر شده به دست آورید. فرکانس هسته معادل 576 مگاهرتز، فرکانس حافظه معادل 1998 مگاهرتز و فرکانس پردازنده های جریانی نیز برابر با 1242 مگاهرتز است. اما یکی از مهمترین تفاوت این پردازنده های گرافیکی جدید نسبت به نسل قبل پردازنده های گرافیکی این خانواده استفاده از پروسه ساخت 55 نانومتری به جای پروسه ساخت 65 نانومتری است. با توجه به کوچک تر شدن تکنولوژی تولید، اندازه هسته پردازنده گرافیکی نیز کوچک تر شده و همین مساله باعث خواهد شد که مصرف توان وحرارت تولیدی توسط آن نیز تا حد زیادی کاهش پیدا کند. احتمالا در صورت عدم استفاده از پروسه ساخت 55 نانومتری، Nvidia نمی توانست دو پردازنده گرافیکی با این مشخصات را در کنار یکدیگر قرار دهد. در نهایت به نظر می رسد که Nvidia و در کنار آن لیدتک، گام های تازه ای را برای در اختیار گرفتن بازار کارت های با کارایی بالا برداشته اند و با عرضه این کارت توانسته اند تا یکبار دیگر جایگاه قدرتمند ترین کارت گرافیکی بازار را ازآن خود کنند





XFX nForce 780i 3-Way SLI
نوشته شده در سه شنبه 24 دی 1389
بازدید : 1334
نویسنده : MRK
CPU Support Intel Socket 775-Intel Penryn, Core 2 Extreme, Core 2 Duo, Core 2 Quad, Pentium
Chipset NVIDIA nForce 780i MCP
Memory Dual Channel DDR2 533/667/800 (up to 1200MHz with EPP 1.0)
Storage SATA 3.0 Gb/s
Storage (Extra) RAID 0,1,0+1,5
Graphic N/A
Audio 8-Channel High Definition Audio
LAN1 Dual Onboard LAN Supports 10/100/1000 Mb/s
LAN2 N/A
Firewire 1394a @ 400 Mb/s
Expansion Slots PCI-E 2.0 x16 (2), PCI-E 1.0 (1), PCI-E x1 (1), PCI (2), 3 x16 (3-Way SLI)
Internal Connectors 6 SATA, 2 PATA
RearPanel Connectors (10) USB 2.0 ports (6 Rear + 2x2 Onboard), (2) 1394a @ 400 Mb/s (1 Rear + 1 Onboard)
Bios N/A
Form Factor ATX
Operating System VISTA Ready
Features NVIDIA MediaShield Storage Technology , Windows Vista Ready , SLI-Ready Memory with EPP , TCP/IP Acceleration , NVIDIA FirstPacket

:: برچسب‌ها: XFX nForce 780i 3-Way SLI ,