پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
روی تبلت گوشت خرد کنید! +عکس
نوشته شده در پنج شنبه 16 آبان 1392
بازدید : 968
نویسنده : MRK

 تخته آشپزخانه شارپ که تحت عنوان " چاپ سیک" (Chop-Syc) عرضه شده دارای قابلیت اتصال اینترنتی و سایر مقوله های تعاملی است که کاربر علاوه بر خرد کردن غذا روی آن می تواند فعالیت های دیگری را نیز انجام دهد.

 


به گزارش سخت افزارچی و به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان این تخته آشپزخانه می تواند از طریق یک ارتباط وای فای به اینترنت وصل شده و شبیه یک تبلت عمل کند. کاربر روی این تبلت می تواند غذای خود را خرد کند بدون این که نگران صدمه زدن به آن باشد چرا که جنس صفحه نمایش آن از نوع شیشه مقاوم سخت ساخته شده اما از سوی دیگر این صفحه حساس به صورت لمسی عرضه شده است.

 
چاپ سیک دارای مرورگر خاص خود است، می توان از آن به عنوان ترازو، ماشین حساب و دفترچه آشپزی استفاده کرد و با استفاده از مرورگر آن خریدهای روزانه را به صورت آنلاین انجام داد.
 
آیان تامپسون رئیس آزمایشگاه های شارپ در اروپا اظهار داشت که این تخته آشپزخانه می تواند با ارائه دستورات غذایی آنلاین مشکل جهانی چاقی را نیز حل کند.
 
عرضه این محصول توسط شرکت شارپ پرسشهای بسیاری را از سوی کاربران اینترنتی به همراه داشته است که در آن میان می توان به این مسئله مهم اشاره کرد که آیا این تخته قابل شستشو است و آیا شیشه آن به قدری مقاوم است که روی آن بتوان گوشت یخزده خرد کرد و مسئله مهم تر این که علت عرضه این محصول چیست کاربر به سادگی می تواند هنگام آشپزی تبلت خود را به آشپزخانه بیاورد و نیازی نیست که روی آن مواد غذایی را خرد کند. 


:: موضوعات مرتبط: سخت افزار , نوت بوک و تبلت و نت بوک و اولترابوک , فناوری اطلاعات , اخبار و رویدادها , ,
:: برچسب‌ها: تبات , تخته ,



بازدید : 693
نویسنده : MRK

 در نمایشگاه امسال CeBIT 2013 که در کشور فرانسه در دو روز (4th-5th Mar) برگزار می شه سه محصول مخصوص گیمرها را MCI  نمایی کرد که عبارتند از یک مادربورد گیمینگ , یک کارت گرافیک گیمینگ , یک All-in-one گیمینگ 


:: موضوعات مرتبط: مادربورد , نوت بوک و تبلت و نت بوک و اولترابوک , ,
:: برچسب‌ها: CeBIT 2013 , فرانسه ,



ایسوس نسل بعدی PadFone را اعلام کرد
نوشته شده در یک شنبه 13 اسفند 1391
بازدید : 720
نویسنده : MRK

 ایسوس جدیدترین گوشی هوشمند خود به نام LTE را با صفحه نمایش ۵ اینج و Full HD را با یک تبلت ۱۰٫۱ اینچی ترکیب کرده تا به گوشی هوشمند خود انعطاف پذیری بیشتری بدهد.

 

منبع : سایت سخت افزارچی

بقیه در ادامه مطلب….

 
 

:: موضوعات مرتبط: نوت بوک و تبلت و نت بوک و اولترابوک , ,
:: برچسب‌ها: PadFone ,



تم پاورپوينت
نوشته شده در سه شنبه 22 فروردين 1391
بازدید : 2161
نویسنده : MRK

آيا شما هم جزو كساني هستيد كه هر روز با پرو‍‍ژه هاي گوناگوني سرو كار داريد يا دانشجوياني هستيد كه در طول ترم دروس مختلفي به صورت فايل هاي پاورپوينت درمي آوريد.

پس اين پس زمينه هاي را دريافت كنيد تا فايل هايي متفاوت و جذابي درست كنيد.

براي دانلود روي عكس ها كليك كنيد.

          1

          2

بقيه در ادامه مطلب .......

در ضمن فايل هاي ادامه مطلب براي اعضا مي باشد.


:: موضوعات مرتبط: نوت بوک و تبلت و نت بوک و اولترابوک , ,
:: برچسب‌ها: office , powerpoint , power , point , temp , template , آفيس , تم , پاورپوينت , دانلود , ,



پرینتر i-SENSYS Laser Printer
نوشته شده در چهار شنبه 20 مهر 1390
بازدید : 955
نویسنده :

خب اگر دنبال پیرینتر هستید امروز یه پرینتر رنج متوسط براتون معرفی می کنم که از کارایی خوبی برخورداره.این پرینتر که نامش i-SENSYS Laser Printer است.

این پرینتر مدت زمان خروجی اولین برگه اش 7.8 ثانیه به طول می انجامد .

 

برای دانلود درایور به ادامه مطلب بروید....


:: موضوعات مرتبط: نوت بوک و تبلت و نت بوک و اولترابوک , ,
:: برچسب‌ها: پرینتر , i-SENSYS Laser Printer ,



دوربین LEGRIA HF R28
نوشته شده در چهار شنبه 20 مهر 1390
بازدید : 813
نویسنده :

خب امروز دوربینی براتون می خوام معرفی کنم که از شرکت Canon بوده .نام این محصول LEGRIA HF R28است.

این دوربین لنز 3.5 مگاپیکسلی داره که کاملاFull HD و رزولوشن 7.5 سانتی متری داری و صفحه اس هم تاچ است.

 

زوم 28X دارد و 32 گیگابایت هم حافظه روش نصب می شود که البته جای دو اسلایت رم داره که اگر 2 تا 16 گیگ بندازید بهتر کار خواهد کرد.

شما به راختی می توانید فیلم ها روی مموری کارت از HD به SD تبدیل کنید و آنهارا به اشتراک بگذارید یا اونها رو به راحتی روی وب آپلود کنید.

راستی این دوربین دارای کابل HDMI است که باعث می شه شما راحتر و باسرعتی بالاتر نسبت به USB2 اطلاعات را روی دستگاهای دیگر قرار دهید .به عنوان مثال شما این دوربین به راحتی می تونید به TV,Smart TV,Lap top,Desktopو... وصل کنید بی آنکه مشکلی برایتان پیش بیاید.البته روی کامپیوتر ها و لپ تاپ ها باید حتما درایورهاشو هم نصب کنید .

برای دانلود درایور دوربین به ادامه مطلب بروید...

 

راستی دوستانی که درایور هر وسیله دیجیتالی(کامپیوتر , لپ تاپ, انواع دوربین و....) را نیاز داشته باشن با یه پیام خصوصی اعلام کرده و اون براش ایمیل می زنم و ختی در وبلاگ درایور قرار می دهیم.


:: موضوعات مرتبط: نوت بوک و تبلت و نت بوک و اولترابوک , ,
:: برچسب‌ها: دوربین , LEGRIA HF R28 , کانون , cano ,



تعداد صفحات : 1
صفحه قبل 1 صفحه بعد