پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
رم MACH
نوشته شده در یک شنبه 28 فروردين 1390
بازدید : 609
نویسنده : MRK

رم بسیار فوق العاده که در هنگام بازی سرعت و عملکرد کامپیوتر را کاهش نمی دهد.این رم که ساخت شرکت MACH

است .

نام این رم MXD3P16004GK بوده و از سری PLATINUM™ است که از نوع DDR3 است و در پکیج خود دو رم که ظرفیت هر کدام 2 گیگ است که مجموع 4 گیگ ظرفیت این رم هاست. ولتاژ این رم 1.65 ولت است و تکنولوژی XPM را ساپورت می کند.

این رم از هیتسینگ Highend Japanese Aluminum استفاده می کند. و دارای گارانتی مادام العمر است.

این رم در تست های زیر موفق بوده و امتیاز قابل قبول 8-8-8-24 را کسب نموده است.




مادربورد P67A-S
نوشته شده در یک شنبه 28 فروردين 1390
بازدید : 656
نویسنده : MRK

مادربوردی ساده ولی با عملکرد فوق العاده برای کاربران خانگی و گیمرهای خانگی که تو سط شرکت Foxconn تولید شده و یکی از آخرین دستاوردهای این شرکت به شمار می رود.این مادربورد که از سری سوکت های 1155 شرکت اینتل و با پردازشگر P67 است که این مادربورد از سری P67A-S است.

از مزایای این مادربورد دارا بودن 4 کانال رم DDR3 است که تا ظرفیت 16 گیگ را ساپورت می کند. و یک عیب کوچک که از لحاظ تخصصی عیب است ولی از لحاظ کاربرد خانگی خود یک مزیت است اونم این است که این مادربورد گرافیک آن-بورد ندارد .

یکی از نقاط قوت این محصول دارا بودن تمامی پورت های SATA II & SATA III & eSATA که بسیار پر کاربرد می کند این مادربورد را.ولی متاسفانه پورت IDE را دارا نیست.

نکات فنی در ادامه مطلب....


:: برچسب‌ها: مادربورد P67A-S ,



کارت گرافیک Zotac
نوشته شده در یک شنبه 28 فروردين 1390
بازدید : 622
نویسنده : MRK

یه کارت گرافیک ساده در عین حال پر کاربرد. این کارت که توسط شرکت Zotac که به تازگی پا به عرصه این تکنولوژی گذاشته تولید شده.این کارت گرافیک که ZOTAC GeForce GTX 590  نام دارد برای گیمرهای حرفه ای و کاربران حرفه ای طراحی شده.این کارت در استفاده از تکنولوژی DirectX 11 سرعت و عملکرد بسار خوبی از خودش به نمایش گذاشته است.

این کارت با دارا بودن تکنولوژی NVIDIA® 3D Vision™ که به تازگی روی کارت های گرافیک قرار داده شده باعث بالا رفتن کیفیت پخش فیلم های سه بعدی , بلو-ری و Full HD می شود.

این کارت که مدلش ZT-50501-10P است با دارا بودن 3 گیگ حافظه DDR5 لحظاط خوشی برای شما به ارمغان می آورد. این کارت دارای سه ورودی DVI و یک ورودی HDMI است.

وسایل داخل پکیچ این محصول.

نکات فنی در ادامه مطلب......


:: برچسب‌ها: کارت گرافیک Zotac ,



نوشته شده در پنج شنبه 25 فروردين 1390
بازدید : 649
نویسنده : MRK

یک لپ تاپ فوق العاده از شرکت گیگابایت که قابلیت های کاربران حرفه (به غیر از گیمرها ) را ساپورت می کند.نام این لپ تاپ Q2532N  است. این لپ تاپ تمام سی پی ی. های Core i را در این مدل قرار داده است.

این لپ تاپ از یک کارت گرافیک جیفورس استفاده می کند که 1 گیگابایت است و از یک تکنولوژی جدید به نام NVIDIA® Optimus™ Technology استفاده می کند که باعث طول عمر باطری و مصرف کمتر باطری می شود.

این لپ تاپ از یک تکنولوژی پر سرعت وایارلس بر روی این لپ تاپ استفاده کرده است.

دارای پورت USB 3 است که قادر است از یو اس پی های مدل های پایین تر هم روی این لپ تاپ استفاده کرد.

دارای صفحه کلید کامل و دکمه های مدیا پلیر در بالای لپ تاپ است.

و به راحتی می توان رم ها و هارد این لپ تاپ را ارتقا بخشید.

مشخصات فنی در ادامه مطلب.....




حل مشکل چیپست های سری 6 اینتل
نوشته شده در پنج شنبه 25 فروردين 1390
بازدید : 635
نویسنده : MRK

شرکت MSI رسما اعلام کرد که مشکل چیپست های سری 6 شرکت اینتل روی مادربوردهای P67/H67 را حل کرده و دیگر برای SATA هیچ خطایی مبنی بر ناشناس بودن این پورت نمی دهد.

 

همچنین شرکت MSI امادگی خودشو برای شروع کردن بهبود تولیدات خودشو آغاز کزده و بر روی تولیدات مطرح و بهترین تولیدادش این راحل را قرار می دهد.

برای مقایسه مرحله B2 با B3 به ادامه مطلب بروید....




R6790-2PM2D1GD5کارت گرافیک
نوشته شده در پنج شنبه 25 فروردين 1390
بازدید : 659
نویسنده : MRK

تولید اولین کارت گرافیکی که 4 نمایشگر همزمان ساپورت می کنه و در این حالت به 50% اورکلاکینگ می رسد . نام این کارت که تولید شرکت MSI , R6790-2PM2D1GD5 بوده است.

large

این کارت گرافیک که دارای دو پورت Mini-display , یک پورت HDMI , و دو پورت DVI بوده و همان طور که اشاره کردم قابلیت ساپورت 4 نمایشگر همزمان به گیمر ها و کاربران حرفه ای فراهم کرده است.

این کارت طراحی جدید و فوق العاده عالی برای خنگ کردن دارد که دمای این کارت حتی در زمان بازی های سنگین با گرافیک بالا بسیار پایین بوده و از این حیث طرح فوق العاده ای برای خنک کردن این کارت به کار رفته است.

این کارت از تکنولوژی All soilt استفاده می کند که باعث عمر زیاد این کارت می شود.

این کارت که از نوع DDR 5 بوده 1 گیگابایت است و تا سرعت 4200MHz است.

large

مشخصات فنی تر در ادامه مطلب....




حافظه اکسترنال
نوشته شده در پنج شنبه 25 فروردين 1390
بازدید : 582
نویسنده : MRK

یک حافظه اکسترنال فوق العاده عالی که ظرفیت 1 ترابایت یا 1000گیگابایت راداراست نام این محصول HDD EXTERNAL MY BOOK 1TB است .

نوع رابط این محصول یو اس پی بوده و قادر به انتقال داده تا سرعت 4 گیگا بایت را داراست.




بررسی کامل ۳۵۰۰ DELL Vostro
نوشته شده در پنج شنبه 25 فروردين 1390
بازدید : 685
نویسنده : MRK

شرکت Dell اخیرا لپ تاپ های Vostro را با سری ۳۰۰۰ به روز کرده است. این سری از لپ تاپ ها برای کسب و کارهای کوچک و متوسط طراحی شده است. البته سری ۳۰۰۰ مدل های مختلفی از جمله، ۳۳۰۰ با صفحه نمایش ۱۳٫۳ اینچی، ۳۴۰۰ با صفحه نمایش ۱۴ اینچی و ۳۵۰۰ با صفحه نمایش ۱۵٫۶ و ۳۷۰۰ با صفحه نمایش ۱۷٫۶ اینچی را روانه بازار کرده است. همچنین هر مدل از لپ تاپ ها با قطعات مختلفی از پردازنده، رم، هارد دیسک و کارت گرافیک عرضه شده است.

 

به گزارش پایگاه خبری فناوری اطلاعات برسام و به نقل از ایرایانه، فروشگاه اینترنتی لپ تاپ های دل و سونی،  یکی از این مدل ها لپ تاپ های سری Vostro 3500 می باشند که صفحه نمایش ۱۵٫۶ اینچی دارند. با توجه به اینکه چه ویژگیهای سخت افزاری را در انتخاب نمایید، قیمت این مدل ها نیز تغییر می کند. در بازار داخل ایران، این محدوده قیمت برای Vostro 3500 از ۷۰۰۰ تومان تا ۱۰۵۰۰۰۰ تومان همراه با گارانتی می باشد.

 

برای این بررسی، یک مدل Vostro 3500 با پردازنده Intel Core i5 با فرکانس ۲٫۲۶ GHz، رم ۴ گیگابایتی، هارد دیسک ۵۰۰ گیگابایتی و گرافیک Nvidia GeForce 310M در نظر گرفته شده است.




سی پی بو Core i7
نوشته شده در پنج شنبه 25 فروردين 1390
بازدید : 755
نویسنده : MRK

سی پی یو Intel Core i7 Extreme Editionیک سی پی یو واقعا فوق العاده و جدید که تازه وارد بازار ایران شده این سی پی یو ساخت کشور آمریکا بوده و 4 هسته ای هم هست.

سرعت پردازش آن 3.33 مگاهرتز است و سازگار با تمامی ویندوزهای 32 و 64 بیتی است.مشخصات کلی و قیمت این سی پی یو در بازار ایران در ادامه مطلب.




Eee Pad Transformer TF10 ایپد
نوشته شده در یک شنبه 21 فروردين 1390
بازدید : 749
نویسنده : MRK

این روزها خبر ها و تکنولوزی های زیادی از شرکت معتبر ASUS به گوش می خورد. یکی دیگر از جدیدترین محصولات شرکت ASUS وسیله به نام Eee Pad Transformer TF101 که خیلی جالب.

بله این لپ تاپ نیست بلکه Eee Pad که به راحتی به صفحه کلید مخصوص خود وصل شده و طرحی از یک لپ تاپ را به شما می دهد.و زمانی که آن را جدا کردید از صفحه کلیدش خودش صفحه کلید کاملا لمسی دارد و صفحه کاملا لمسی.

دارای امکانات فوق العاده چند رسانه ای و ذخیره اسناد و هر آنچه که تصور کنید در اختیار شما می گذارد.

به شما اجازه گوش دادن به آهنگ , رادیو به صورت آنلاین را می دهد و این است انفجار تکنولوژی...


:: برچسب‌ها: Eee Pad Transformer TF10 ایپد ,