پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
مادر بورد GA-Z68X-UD3R-B3
نوشته شده در یک شنبه 25 ارديبهشت 1390
بازدید : 436
نویسنده : MRK

تازه ترین خبر از شرکت گیگابایت تولید مادربورد GA-Z68X-UD3R-B3 است که یکی از تکنولوژی های بی نظیر این شرکت در امر تولید مادربورد است.

این مادربورد دارای تکنولوژی  GIGABYTE Touch BIOS™ است که کاربران را با یک محیط کاملا گرافیکی روبرو می کند که می توانند به راحتی تنظیمات بایوس خود را انجام دهند.

یکی دیگر از تکنولوژی های فوق العاده این مادربورد

Supports Intel® Smart Response Technology


است که باعث می شود شما از SSD در این مادربورد بتوانید استفاده کنید.

و دیگر تکنولوژی هایی که در دیگر مادربورد های گیگابایت استفاده شده در این مادربورد نیز مورد استفاده قرار گرفته است.




لپ تاپ VPCS132FX/B
نوشته شده در یک شنبه 25 ارديبهشت 1390
بازدید : 696
نویسنده : MRK

یک لپ تاپ فوق العاده جدید از شرکت سونی به نام VPCS132FX/B که از جدیدترین لپ تاپ های این شرکت می باشد.

این لپ تاپ دارای پروسس intel core i3 بوده واز سرعت بسایر خوبی برخوردار است و دارای 4 گیگ رم بوده و عمر باطری این لپ تاپ بالا بوده و بین 5 تا 7.5 ساعت قابل استفاده است که از نقاط قوت این لپ تاپ می توان نام برد.

این لپ تاپ تمامی پورت های استاندارد یک لپ تاپ را دارا بوده و از یک LED با کیفیت برحوردار است.




یک پلی استیشن جدید 3
نوشته شده در یک شنبه 25 ارديبهشت 1390
بازدید : 478
نویسنده : MRK

این پلی استیشن جدید که تولید شرکت سونی است قابلیت های فراوانی از جمله دارا بودن 160 گیگ حافظه داخلی بوده.

این پلی استیشن دارای نقاط قوتی دارد از جمله :

1.  160 گیگا بایت حافظه برای قرار دادن عکس ,فیلم, بازی و موزیک

2. داشتن تکنولوژی بلو-ری برای استفاده از دی وی دی های بلو-ری که در فیلم های full HD مورد استفاده است.

3. داشتن اتصال به اینترنت با تکنولوژی WI_FI

4. دارا بودن دو پورت USB

5. دارا بودن خروجی HDMI

6. دارا بودن قابلیت شبکه برای بازی در حالت شبکه

و امکانات دیگری که می توان از جمله به 97 گیگ خافظه شامل فیلم های SD وبازی و..... که رقیبی جدی برای کنسول XBoX 360 است.

امکانات داخل پکیچ شامل:

1. کابل USB

2. کابل AV

3. دو سته بازی شکدار بی سیم

 




هدست Shock One Gaming
نوشته شده در دو شنبه 12 ارديبهشت 1390
بازدید : 755
نویسنده : MRK

این محصول با بهره گیری از تکنولوژی های پیشرفته ای مانند DTS 5.1 Virtual Surrond Sound و اسپیکر های 40 میلی متری ،باعث بهبود کیفیت و کمیت باس ( BASS ) می شود .



Shock Gaming One ضمن تولید صدای بسیار با کیفیت و رسا در بازی های کامپیوتری با چندین پد گوش نرم و پد سر چرمی عرضه می شود که امکان استفاده طولانی مدت و راحتی گوش را به ارمغان می آورد . این هدست حرفه ای با رابط USB به کامپیوتر متصل می شود و با داشتن نرم افزار خاص خود امکان تنظیمات پیشرفته صدا را برای بازی های مختلف فراهم می آورد . همچنین لوگوی درخشان Tt روی این هدست باعث جذابیت هر چه بیشتراین قطعه شده است .


برند Tt eSPORTS ، با هدف تولید و عرضه وسایل گیمینگ حرفه ای ایجاد شده و این هدست نیز به گفته ترمال تیک با قیمت مناسب و امکانات پیشرفته اش یک گزینه بسیار مناسب برای گیمر های حرفه ای و نیمه حرفه ای محسوب می شود و قطعاً گیمر های زیادی در کشورمان منتظر دیدن این محصول در بازار ایران هستند .




دوربین دیجیتال - دوربین نیکون دی 5100
نوشته شده در دو شنبه 12 ارديبهشت 1390
بازدید : 463
نویسنده : MRK

نیکون در 5 آوریل 2011 خبر ورود دوربین جدید D5100 را منتشر کرد. Nikon D5100، مدل جدیدی از دوربین D5000 است که از نظر امکانات مابین دوربین‌های D7000 و D90 نیکون قرار می‌گیرد. این دوربین از همان حسگر 16 مگاپیکسلی نیکون D7000 بهره‌مند است، و احتمالا همان دقت و کیفیت و البته نویز بسیار کم D7000 را با قیمت کمتری در اختیار کاربران قرار می‌دهد. از مشخصات دیگر D5100 می‌توان به سیستم فوکوس خودکار 11 نقطه‌ای، نمایشگر بازشو و چرخان 3 تینچی با رزولوشن 921 هزار پیکسل، فیلمبرداری Full HD با امکان فوکوس خودکار پیوسته، امکان استفاده از جلوه‌های ویژه بر روی فیلم‌ها و یک قابلیت جدید عکاسی HDR با استفاده از 2 عکس پی‌درپی اشاره کرد. البته D5100 یک مزیت عمده نسبت به D7000 دارد و آن یکی از قابلیت‌های ویدئویی دوربین است. قابلیت Night Vision یا دید در شب که برای فیلمبرداری در تاریکی در D5100 قرار گرفته است به دوربین اجازه می‌دهد با حساسیت باورنکردنی ISO 102,400 در تارکی فیلمبرداری کند. البته شما نمی‌توانید از این حساسیت برای عکاسی استفاده کنید و حساسیت دوربین برای گرفتن عکس ISO 100-6400 (قابل گشترش تا 25600) است

جزییات در ادامه مطلب......




مموری بانک
نوشته شده در جمعه 9 ارديبهشت 1390
بازدید : 506
نویسنده :

یه مموری یا یک حافظه فوق العاده برای عکاسانی که نیاز به ظرفیت بالا یا یک بانک دارند. این مموری ظرفیتی بالغ بر 30 گیگ است و می تواند یک همراه عالی برای عکاسان باشد.

ذخیره ساز و نمایشگر چند رسانه ای

قابلیت خواندن کارتهای حافظه SD,SDHC,MS,MS Pro & Duo,XD,MD,MMC,CF(I , II

درگاههای USB2.0 -AV OUT - Headphone

قابلیت پخش فرمتهای JPEG - MP3,MPEG4,Xvid,WMA,MOV,AVI,MJPEG

قابلیت خواندن از فلش مموری ( USB HOST )

مانیتور 2 اینچ با رزولوشن 240‍×320

سازگار با سیستم های عامل PC,MAC,LINUX




دوربین دیجیتال
نوشته شده در جمعه 9 ارديبهشت 1390
بازدید : 515
نویسنده :

کسانی که حرفه ای عکاسی می کنند یا به عکاسی علاقه خاصی دارند باید دوربین خوبی در اختیار داشته باشند . دوربین این مقاله که از شرکت بزرگ کانن است با نام 60D بالنز 135-18 / Canon EOS-60D Kit18-135یک انتخاب عالی به شمار می آید.

این دوربین به لحاظ بدنه کوچکتر از مدل EOS-50D بوده اما دارای قابلیت فیلمبرداری Full HD ، مانیتور متحرک 3 اینچی ، حسگر 18 مگاپیکسل و استفاده از کارت حافظه SD می باشد . سیستم اتوفوکوس آن همانند 50D و دارای 9 نقطه متقاطع می باشد .

مشخصات فنی در ادامه مطلب........




عکاسي سه‌بعدي
نوشته شده در جمعه 9 ارديبهشت 1390
بازدید : 486
نویسنده : MRK

با کامل‌تر شدن فناوري عکاسي ديجيتال، کيفيت تصاوير ديجيتالي به مرتب بهبود پيدا کرده است؛ طوري که تعداد مگاپيکسل‌هاي تصاوير ديجيتالي دوربين‌هاي فعلي، ده تا بيست برابر دوربين‌هاي اوليه است.
اما روند افزايش وضوح تصوير و بالا رفتن تعداد مگاپيسکل‌ها در حال توقف است. يکي از مديران شرکت Olympus در همايش تجاري PMA 2009 نظر جالبي ارائه کرد: «شرکت‌ها در ساخت دوربين‌هاي آينده خود کمتر براي افزايش وضوح تصوير اقدام خواهند کرد، چرا که 12 مگاپيکسل استانداردي فراتر از حد معمول براي اغلب علاقمندان عکاسي است».
 
شايد ايجاد چنين تغييري به معني آماده شدن بازار اين حوزه، براي تحول بزرگ بعدي باشد که در آن، عکاسي وارد مرحله جديدي خواهد ‌شد. شرکت Fuji film به اين تغيير بسيار اميدوار است و در حال حاضر روي فناوري کار مي‌کند که احتمالا صنعت عکاسي ديجيتال را متحول خواهد کرد؛ FinePix Real 3D نام فناوري جديد اين شرکت است.

اين فناوري شامل کارهاي عکاسي، چاپ و نمايش تصاوير سه‌بعدي مي‌شود. Real 3D هنوز در مراحل ابتدايي است و جاي زيادي براي پيشرفت دارد، اما با اين حال فوجي‌فيلم نمونه اوليه از دوربيني را که از اين فناوري بهره مي‌برد، در نمايشگاه‌هاي مختلف به نمايش گذاشته است.....




آشنايي با لپ‌تاپ HP G62
نوشته شده در دو شنبه 5 ارديبهشت 1390
بازدید : 567
نویسنده : MRK

همان‌طور كه احتمالا از شماره‌هاي قبلي به ياد داريد، تا كنون به معرفي و بررسي چندين مدل از لپ‌تاپ‌هاي سريPavilion  شركت HP پرداخته و نقاط قوت و ضعف آن‌ها را برشمرديم. با اين وجود همانند ساير توليدكنندگان لپ‌تاپ، محصولات شركت HP نيز تنها به خانواده مذكور محدود نمي‌شوند. سري G، خانواده ديگري از لپ‌تاپ‌هاي HP را تشكيل مي‌دهد كه داراي مدل‌هاي متنوعي است. لپ‌تاپ‌هايي كه در اين سري قرار مي‌گيرند به دليل ويژگي‌هايشان گزينه مناسبي براي استفاده روزمره كاربران محسوب مي‌شوند. در واقع به HP مدعي است كه سري لپ‌تاپ‌هاي G اين شركت تركيب مناسبي از عملكرد، زيبايي و قدرت را به كاربرانشان نويد مي‌دهند.

لپ‌تاپي كه در اين شماره به بررسي آن خواهيم پرداخت، از اعضاي همين خانواده به‌شمار مي‌آيد و G62-b57EE  نام دارد. اولين نكته‌اي كه در ظاهر اين لپ‌تاپ نظر كاربران را به خود جلب مي‌كند بدنه مشكي رنگ آن با ساختار ويژه و منشوري است كه باعث مي‌شود اثر انگشتان شما در هنگام لمس درب يا بدنه لپ‌تاپ، روي آن باقي نماند. اين همان گزينه‌اي است كه امروزه بسياري از خريداران ‌لپ‌تاپ به آن توجه بيشتري نشان مي‌دهند. در واقع كاربران بسياري از ابزارهاي الكترونيكي امروزي تقريبا عادت كرده‌اند كه دايما در حال تميز كردن ابزارهاي خود باشند كه لكه‌ها و اثر انگشتان آن‌ها را مثل يك آهن‌ربا به خود جذب مي‌كنند......




پردازنده‌هاي Sandy Bridge
نوشته شده در دو شنبه 5 ارديبهشت 1390
بازدید : 533
نویسنده : MRK

مدت‌ زيادي است كه مطالب مختلفي را درباره نسل بعدي معماري پردازنده‌هاي اينتل با اسم رمز Sandy Bridge مي‌شنويم. در واقع به‌نظر مي‌رسد كه باد، گرد و خاك پل شني جديد اينتل را به همه جا كشانده است. به‌رغم آن‌كه مشخصات فني اين معماري و پردازنده‌هاي مبتني بر آن قبلاً به‌طور رسمي منتشر شده‌اند و مطالب مختلفي را درباره اين خانواده تازه‌وارد از پردازنده‌هاي اينتل خوانده‌ايم، اما با توجه به زمزمه‌ها و صحبت‌هاي غيررسمي كه در ميان شركت‌هاي داخلي جريان دارد، به نظر مي‌رسد كه بايد در فاصله نزديكي منتظر ورود اين پردازنده‌ها و پلتفرم‌هاي پشتيباني كننده از آن‌ها به بازار ايران باشيم. به همين دليل، تصميم گرفتيم در بخش فناوري اين شماره به بررسي پردازنده‌هاي Sandy Bridge پرداخته و كمي درباره واقعيت‌ها و افسانه‌هاي منتشر شده درباره آن‌ها صحبت كنيم.


اولين نمونه‌هاي پردازنده‌هاي Sandy Bridge در آزمايش‌هاي مقايسه‌اي مختلف اثبات كردند كه محصولات فوق‌العاده‌اي هستند و پتانسيل تغيير كل صنعت PC را در اختيار دارند. با اين‌حال، اينتل به‌هيچ‌وجه به شما كمك نمي‌كند تا اهميت خط جديد پردازنده‌هايش را تشخيص دهيد. در واقع اين خانواده همچنان با نام‌هاي تجاري Core i3/i5/i7 عرضه خواهند شد كه باعث مي‌شود متمايز كردن تراشه‌هاي جديد بسيار دشوارتر باشد.....