پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 3178
نویسنده : MRK

 اگر از افرادی هستید که روزانه مقدار زیادی از وقت خود را صرف اینترنت می کنید نرم افزار امنیتی Android Firewallرا از دست ندهید ! با نصب این اپلیکیشن برروی دیوایس اندرویدی خود می توانید تا حد زیادی امنیت اسمارت فون خود را بالا ببرید .

این اپلیکیشن کنترل تمام برنامه هایی که می خواهند به اینترنت متصل شوند را زیر نظیر می گیرد تا از به سرقت رفتن اطلاعات شما توسط برنامه های مخرب جلوگیری شود .

Android Firewall


:: موضوعات مرتبط: آنتی ویروس , امنیت , اطلاعات , موبایل , نرم افزار اندروید , ,
:: برچسب‌ها: آنتی ویروس, اطلاعات, امنیت, موبایل, نرم افزار اندروید,Android Firewall, Firewall, آنتی ویروس اندروی, اندروید, اندرویید, ,



اعتراض میلیونی هکرهای ناشناس در سراسر جهان
نوشته شده در پنج شنبه 16 آبان 1392
بازدید : 767
نویسنده : MRK

 گروه هکرهای ناشناس (Anonymous) در یک اعلان سراسری، طرفداران خود را برای مبارزه با بی عدالتی، نقض حریم خصوصی و فساد به راهپیمایی دعوت کردند. در این حرکت اعتراضی، طرفداران هکرهای ناشناس با پوشیدن صورت خود با ماسک مخصوص این گروه، به خیابان ها آمدند تا یک اعتراض میلیونی در سراسر جهان شکل گیرد. هسته مرکزی این راهپیمایی در شهر واشنگتن بوده و حتی اعضای اصلی گروه هکرهای ناشناس نیز در این مراسم حضور داشتند.

 

به گزارش سخت افزارچی و به نقل از سخت افزار این راهپیمایی روز گذشته و در سالگرد برنامه تروریستی انفجار مجلس اشراف انگلیس در سال ۱۶۰۵ میلادی صورت گرفت و حدود ۴۰۰ شهر در نقاط مختلف جهان به این راهپیمایی پیوستند. راهپیمایی در شهر واشنگتن در نهایت به کاخ سفید رسید و نمایندگان گروه هکرهای ناشناس نیز بیانه اعتراضی خود را توسط بلندگوی دستی خواندند. گروه هکرهای Anonymous پیش از وب سایت هایی مانند CIA امریکا و آژانس جرایم سازمان یافته انگلیس، به شهرت جهانی دست یافتند.


:: موضوعات مرتبط: امنیت , اطلاعات , شبکه , ,
:: برچسب‌ها: هکرها , اعتراض , اعتراض میلیونی هکرهای ناشناس در سراسر جهان ,



تعداد صفحات : 1
صفحه قبل 1 صفحه بعد