معرفی Fonepad Note 6 توسط ASUS
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
معرفی Fonepad Note 6 توسط ASUS
نوشته شده در پنج شنبه 28 شهريور 1392
بازدید : 612
نویسنده : MRK

 شرکت ASUS یک تبلت جدید ۶ اینچی با تصویر Full HD را معرفی کرد که برای کاربرانی که می خواهند تصویر بزرگتر از گوشی و کوچکتر از یک تبلت معمولی را تجربه کنند و برای سرگرمی های مختلف مورد استفاده قرار می گسرد این تبلت ۶ اینچی دارای ویندوز اندروید نسخه ۴٫۲ است.

این تبلت دارای ضخامت ۱۰٫۳mm و وزن ۲۱۰g است و با رزولوشن ۱۹۲۰*۱۰۸۰ باعث می شه در هنگام بازی یا وبگردی بتونید از حداکثر تصویر HD برخوردار باشید . در این تبلت از تکنولوژی صوتی ASUS SonicMaster استفاده شده که باعث ایجاد صدای فوق العاده خواهد شد.

در این تبلت از پردازنده Atom Intel Z2580 استفاده می شود که با استفاده از تکنولوژی  Hyper-Threading باعث بهروری بیشتر انرژی می شود تا جایی که به گفته خود شرکت ASUS با این تبلت قادر به مکالمه ۳G تا ۲۳ ساعت به صورت مداوم و دیدن ویدیوی تا ۶٫۵ ساعت را می توانید تجربه کنید.. با استفاده از DC-HSPA+ می تونید در اینترنت با سرعت ۴۲Mbir/s به گشت گذار بپردازید و با سرعت ۵Mbit/s هم قادر به آپلود کردن هم هستید.

صفحه این تبلت قادر به تشخیص ۱۰ انگست به صورت هم زمان است و در کنار این تبلت یک قلم نوری وجود دارد که به خوبی پاسخگوی  نوشته های سریع و یادداشت های روزمره است.

این تبلت دارای دوربین ۸ مگاپیکسلی عقب و ۱٫۲ مگاپیکسلی جلو است و دارای حافظه داخلی ۱۶GB یا ۳۲GB است که با استفاده از یک کارت  microSDHC قادر به ارتقا حافظه خواهید بود.



:: برچسب‌ها: asus, FOnepad, Note, Note 6, Pad, ایسوس, فون, فون پد, نوت, نوت 6 ,



مطالب مرتبط با این پست
.