نگاه Levono به بازار کامپیوترهای هیبریدی
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
نگاه Levono به بازار کامپیوترهای هیبریدی
نوشته شده در دو شنبه 18 شهريور 1392
بازدید : 583
نویسنده : MRK

 به گفته Lenovo این شرکت به رشد کامپیوترهای هیبریدی در بازار بسیار امیدوار است و امیدوار است در این ضمینه بتواند توجه مصرف کنندگان را به خودش جلب کند.

برای این منظور Lenovo در نمایشگاه سالانه IFA از طیف وسیعی از کامپیوترها جدید پرده برداری کرد تا خریدارانی قادر به استفاده از این دستگاه ها در محل های همچون ادارات , هتل ها یا در رختخواب و آشپزخانه باشند .به گفته لانسی مدیر بخش اروپا و خاورمیانه به خبرنگاران ابراز خرسندی کرد که به توانند در این بازار رشد خوبی را داشته باشن.

شرکت Lenovo که در سال ۲۰۰۵ توانسته بود شرکت بزرگ IBM در اختیار بگیر در بازار کامپیوتر و لپ تاپ رشد چشمگیری داشته باشه و از شرکت هایی همچون HP پیشی بگیره.

کامپیوترهای ترکیبی Lenovo  با نام Lenovo’s new Yoga 2 Pro توانایی استفاده روی میز را داراست و صد البته با جمع کردنش در حالت ایستاده همچنان می توان از آن به عنوان یک انتخاب خوب استفاده کرد.البته مدل های تجاری و به صرفه ان هم با نام Thinkpad Yoga و Flex  در همین سال تولید و عرضه خواهد شد.

 

البته Lenovo از تلفن هوشمن خود با نام  new Vibe X و از تبلت جدیدی با نام S5000 رونمایی کرد ولی این شرکت همچنان تاکید دارد که تمرکز اصلی روی کامپیوترهای رومیزی و به گفته Lance :”شرکت تمرکز خود را روی PC قرار داده است.”



:: موضوعات مرتبط: مادربورد , ,
:: برچسب‌ها: Flex , Lenovo's new Yoga 2 Pro , S , s5000 , Thinkpad Yoga , تبلت , نمایشگاه IFA , گوشی هوشمند ,



مطالب مرتبط با این پست
.