All-in-one که تبدیل به یک تبلت 18.4 می شود
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
All-in-one که تبدیل به یک تبلت 18.4 می شود
نوشته شده در یک شنبه 1 ارديبهشت 1392
بازدید : 529
نویسنده : MRK

 در حقیقت استفاده از پردازنده نسل سوم شرکت اینتل قدرت فوق العاده ای را برای کاربران ایجاد کرده تا انتخاب مناسبی برای کار های متعدد کاربران باشه که از لحاظ کارایی در رده محصولات قدرتمند این شرکت است.

این محصول برای استفاده از ذخیره اطلاعت از یک هارد 2 ترابایتی بهره برده می برد که برای ذخیره فایل های موزیک , عکس و نرم افزار و.... بسیار کاربردی البته در کنار این هارد از 32 گیگ فضای ASUS WebStorage استفاده می کند.
 
کنترل رایانه با تبلت از راه دور
یکی دیگه از قابلیت های محصول استفاده از تکنولوژی Wi-Fi برای کنترل کردن رایانه توسط تبلت 18 اینچی و استفاده از قدرت پردازشگر رایانه رومیزی که این قابلیت به شما این اجازه رو می دهد که در هر جای خانه با در دست داشتن تبلت 18 اینچی و استفاده از باند 5GHz وای فای می تونید به رایانه رومیزی متصل باشید.
البته تنها ضعف این محصول غیر فعال شدن WebCam محصول در هنگام جداسازی تبلت از کامپیوتر رومیزی است.
طراحی ارگونومیک
دسته ای محکم در پشت تبلت قرار داده شده که یک راه آسان برای حرکت تبلت به زوایایه مختلف.. می توان تبلت را از صفر تا صد درجه قابل تنظیم است و حتی صدای فراگیر پشت تبلت را می توان تا 35 درجه تنظیم کرد.
دکمه سوییچ
در کنار تبلت دکمه ای قرار داده شده که به راحتی می توان از ویندوز 8 به اندروید نسخه 4.1 حرکت کرد و از قابلیت ویندوز اندروید هم استفاده کرد.
چندی در مورد تبلت 18.4 اینچی
این تبلت با دارا بودن پردازنده 4 هسته ای تگزا انویدیا در کنار ویندوز اندروید 4.1 قدرت مناسبی برای این تبلت بوجود آورده.
در حقیقت تکنولوژی هایی که ایسوس معرفی می کند ,تمامی جنبه های محصول را مد نظر قرار می گرد . اگر شخصی با تبلت 18.4 اینچی کار کند شخص دیگر می تواند با اتصال یک مونیتور به ایستگاه کامپیوتری AIO می تواند از امکاناتش همراه ویندوز 8 بهره ببرد.


:: برچسب‌ها: all-in-one , ایسوس , تبلت , ویندوز , 8 , اندروید , 4 , 1 ,



مطالب مرتبط با این پست
.