جابجا شدن رکوردهای اورکلاکینگ توسط کارت گرافیکی GTX 580SOC گیگابایت
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 458
نویسنده : MRK
 
پردازنده گرافیکی GTX 580 انویدیا از همان روزهای اول انتشار به عنوان قدرتمند ترین پردازنده گرافیکی دنیا به همگان معرفی شد، و تا به امروز نیز این عنوان را در اختیار خود دارد. حتی قدرتمندترین کارت گرافیکی شرکت رقیب یعنی HD 6970 نیز تنوانست رقیب GTX 580 انویدیا شود.


بر خلاف قدرتمند ترین کارت گرافیکی نسل قبلی انویدیا یعنی GTX 480، در GTX 580 علاوه بر قدرت پردازش و کارایی به مواردی چون تولید گرما و مصرف انرژی نیز توجه ویژه ای شده است، تا یکی از خوش ساخت ترین کارت های گرافیکی این چند نسل اخیر نام بگیرد. طراحی و معماری بهتر به معنی قابلیت اورکلاینگ بهتر نیز است، موضوعی که همواره در محصولات گیگابایت از اهمیت بالایی برخوردار بوده است.
نرم افزار 3DMark11 به عنوان معیاری جهانی برای رده بندی کارایی گرافیکی کارت های گرافیکی به شمار می رود. در بخش تک پردازنده 3DMark11، کارت گرافیکی GTX 580SOC گیگابایت موفق شده است به تنهایی بالاترین امتیاز را کسب کند و رکوردهای جهانی را با امتیاز 10458 جابجا کند. کارت های سری Super Overclock شرکت گیگابایت همواره جزو قدرتمندترین محصولات موجود در بازار بوده اند. این برتری تا حدی زیادی به دلیل استفاده از سیستم گزینش Gauntlet Sorting حاصل شده است، سیستمی که در آن تنها بهترین پردازنده های گرافیکی برای استفاده در کارت های گرافیکی دست چین می شوند. علاوه بر آن، در کارت های گرافیکی Super Overclock از بردهای با دو انس مس استفتاده شده است تا کارت گرافیکی طول عمری بالاتر و دمایی پایین تر داشته باشد.







مطالب مرتبط با این پست
.