هدست Shock One Gaming
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
هدست Shock One Gaming
نوشته شده در دو شنبه 12 ارديبهشت 1390
بازدید : 775
نویسنده : MRK

این محصول با بهره گیری از تکنولوژی های پیشرفته ای مانند DTS 5.1 Virtual Surrond Sound و اسپیکر های 40 میلی متری ،باعث بهبود کیفیت و کمیت باس ( BASS ) می شود .



Shock Gaming One ضمن تولید صدای بسیار با کیفیت و رسا در بازی های کامپیوتری با چندین پد گوش نرم و پد سر چرمی عرضه می شود که امکان استفاده طولانی مدت و راحتی گوش را به ارمغان می آورد . این هدست حرفه ای با رابط USB به کامپیوتر متصل می شود و با داشتن نرم افزار خاص خود امکان تنظیمات پیشرفته صدا را برای بازی های مختلف فراهم می آورد . همچنین لوگوی درخشان Tt روی این هدست باعث جذابیت هر چه بیشتراین قطعه شده است .


برند Tt eSPORTS ، با هدف تولید و عرضه وسایل گیمینگ حرفه ای ایجاد شده و این هدست نیز به گفته ترمال تیک با قیمت مناسب و امکانات پیشرفته اش یک گزینه بسیار مناسب برای گیمر های حرفه ای و نیمه حرفه ای محسوب می شود و قطعاً گیمر های زیادی در کشورمان منتظر دیدن این محصول در بازار ایران هستند .






مطالب مرتبط با این پست
.